به وبلاگ یا علی گفتیم و عشق آغاز شد خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
مطالب مذهبی
مطالب عمومی
حوادث
جنایی پلیسی
دانشنامه مهدوییت
صلوات و بخشش گناهان
سخنان ناب
پیامکهای مذهبی
سخنان گهر بار 14 معصوم
کلام وحی
کد لوگوی مراجع و لوگوهای دیگر
موضوعات مطالب دیگر همسنگران
حمایت از خلیج همیشه فارس
زیبا ساز وبلاگ
عاقبت ترویج گناه توسط برخی از زنان
جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــ
پخش مستقیم شبکه های TV ایران
سایتی که عکسهای شما را به عکسهای قدیمی تبدیل میکند
دل نوشته
پخش مستقیم
دانلود خونه
عکس
شعر و ترانه و آهنگ
حدیث
داستان
مطالب مضحک و مسخره
بازی آنلاین
کدهای جاوا
شکلکهای اینترنتی
متفرقه
آپلود
جوک و اس ام اس
فرازی از وصیتنامه شهید
تبلیغ www.loxblog.com
فیلم و سریال
مطالب علمی
جوکهای دِ نـَـه دِ
مطالب آموزنده
انیمیشن
پرچم متحرک ایران عزیزمان و دیگر کشورها
کلیپ
فال و طالع بینی
به مناسبت هفته افتخار آفرین دفاع مقدس
جدیدترین های خودروی ایزان و جهان
عکسهای هنرمندان
پزشکی
تلاوت دلنشین "قرآن کریم"
آشپزی
نظامی دفاعی ایران
تروریستی
تسلیحات و ضد تسلیحات جهان
لوگوهای دوستان مسافر منتظر
عملیات بانکی
فروشگاه
پرسپولیسی ها
استقلالیها
تبلیغات شما در این سایت
بازی بازی بازی بازی بازی GAME GAME GAME GAME
قالب وبلاگ
این بخش نذر "امام علی النقی الهادی (ع) میباشد"
کد موزیک برای وبلاگ و وبسایت
اضافات

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

آنچه در آسمانها و زمین است همه در دست با کفایت پروردگار دو عالم قرار دارد

 

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

استخاره آنلاین با قرآن مجید

در روایات آمده بهتر است که قبل از استخاره

سه بار سوره ي اخلاص (قل هو الله احد) را بخوانید

سپس سه مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد بفرستید

نيت کنید و به انچه كه مايلید استخاره نمایید

دست نیاز گر پیش غیر او میکنی دراز /پل بسته ای تا بگذری از آبروی خویش


استخاره آنلاین با قرآن کریم


http://mosafermontazer.loxblog.ir//

بازی آنلاین تراوین "رایگان بازی کنید"

http://up.vatandownload.com/images/x22r4f93e5rly27ne3dt.gif

عکس
اباصالح التماس دعا هرکجا رفتی یاد ما هم باش

جلوه هایی از مهر و محبت "حجت ابن الحسن العسکری"

 

جلوه هایی از مهر و محبت "حجت ابن الحسن العسکری"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

حاكم نیز به آنها مهلت داد. بزرگان بحرین در حالی كه شگفت زده بودند، از نزد حاكم بیرون آمده، دور هم جمع شدند و به مشورت پرداختند. آن گاه بنا گذاشتند كه از میان صالحان و زاهدان بحرینی ده نفر و از میان ده نفر سه نفر را انتخاب كنند. طولی نكشید كه ده نفر و سپس سه نفر مشخص شدند. بعد به یكی از آن سه نفر گفتند: امشب به بیابان برو و تا صبح مشغول عبادت باش و از خداوند به وسیله‌ی امام زمان یاری بخواه! او نیز رفت و شب را به عبادت و تضرع به صبح رسانید، اما چیزی ندید؛ ناچار برگشت و جریان را به آنها اطلاع داد. شب بعد، نفر دوم را فرستادند. او نیز مانند شخص اولی نتیجه نگرفت و برگشت. در این حال، بر اضطراب و پریشانی آنها افزوده شد. آن گاه نفر سومی را كه مردی پاك سرشت و دانشمند، به نام «محمد بن عیسی» بود، به راز و نیاز فرستادند. محمد بن عیسی با سر و پای برهنه رو به بیابان نهاد. آن شب، شب تاریكی بود. او تمام شب را به دعا، گریه و توسل مشغول بود تا شیعیان را از آن فتنه رهایی بخشیده و حقیقت مطلب را برای آنها روشن سازد.


بدین منظور به حضرت صاحب الزمان ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ متوسل شد. آخر شب ناگاه، مردی او را مخاطب ساخته، می‌گوید: ای محمد بن عیسی! چه شده كه تو را بدین حالت می‌بینم؟ برای چه به این بیابان آمده‌ای؟ محمد بن عیسی گفت: ای مرد! مرا به حال خود بگذار. من برای كار بزرگ و مطلب مهمی بیرون آمده‌ام كه آن را جز برای امام خود نمی‌گویم و شكایت آن را نزد كسی می‌برم كه این راز را بر من آشكار سازد.


آن مرد گفت: ای محمد بن عیسی! صاحب الامر من هستم؛ مقصودت را بگو. محمد گفت: اگر شما صاحب الامر هستی، داستان مرا می‌دانی و نیاز نداری كه من آن را شرح بدهم. ایشان فرمود: آری تو به خاطر مشكلی كه انار برای شما ایجاد كرده و مطلبی كه روی آن نوشته شده و تهدید حاكم به بیابان آمده‌ای! محمد بن عیسی وقتی این سخن را شنید به طرف آن مرد رفت و عرض كرد: آری ای آقای من! شما می‌دانید كه ما در چه حالی هستیم، شما امام و پناهگاه ما بوده و قادرید كه این خطر را از ما برطرف سازید و به داد ما برسید!


حضرت فرمود: ای محمد بن عیسی! وزیر ملعون درخت اناری در خانه خود دارد. قالبی از گل به شكل انار در دو نصف ساخته و داخل هر نصف قسمتی از آن كلمات را نوشته است. سپس آن قالب گلی را روی انار در وقتی كه كوچك بود، گذاشته و آن را محكم بسته است. آن گاه انار كم كم بزرگ شده و آن نوشته در پوستش تأثیر بخشیده تا به این صورت درآمده است! فردا نزد حاكم برو و به وی بگو: جواب تو را آورده‌ام، ولی حتماً باید در خانه‌ی وزیر باشد. وقتی به خانه‌ی وزیر رفتید، به سمت راست خود نگاه كن كه غرفه‌ای می‌بینی. آن گاه به حاكم بگو: جواب تو در همین غرفه است. وزیر می‌خواهد از نزدیك شدن به غرفه سر باز زند، ولی تو اصرار كن و سعی تو این باشد كه وارد غرفه شدی. وقتی كه دیدی وزیر خودش وارد شد، تو هم با او برو و او را تنها مگذار، مبادا از تو جلو بیفتد! هنگامی كه وارد غرفه شدی، در دیوار آن سوراخی می‌بینی كه كیسه‌ی سفیدی در آن است آن را بردار كه قالب گلی انار كه او برای این نقشه ساخته، در آن كیسه است. سپس آن را جلوی حاكم نهاده و آن انار را در آن بگذار تا حقیقت مطلب برای او روشن شود.


همچنین به حاكم بگو: ما معجزه‌ی دیگری نیز داریم و آن این كه داخل این انار جز خاكستر و دود چیزی نیست، اگر می‌خواهی صحت آن را بدانی، به وزیر بگو: آن را بشكند. وقتی وزیر آن را شكست، دود و خاكستر آن به صورت و ریش او می‌پرد.


وقتی محمد بن عیسی این سخنان را امام شنید، بسیار مسرور شد و دست مبارك آن حضرت را بوسیده و با مژده و شادی برگشت. چون صبح شد، به خانه‌ی حاكم رفتند و همان طور كه امام دستور داده بود، عمل كرند. سپس حاكم رو به محمد بن عیسی كرد و پرسید: چه كسی این راز را به تو خبر داد. وی گفت: امام زمان و حجت پروردگار. پرسید: امام شما كیست؟ او نیز یك یك ائمه را به وی معرفی كرد تا به امام زمان ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ رسید.


حاكم گفت: دستت را دراز كن تا من گواهی دهم كه نیست خدایی مگر خداوند یگانه و این كه محمد ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ بنده و پیامبر اوست. خلیفه‌ی بلافصل بعد از او امیر المؤمنین علی ـ علیه السّلام ـ است، آن گاه به تمام امامان اقرار كرد و ایمانش نیكو شد. سپس دستور داد وزیر را به قتل رساندند و از مردم بحرین معذرت خواست و از آن پس نسبت به آنها نیكی كرد و آنها را گرامی داشت.[1]


12ـ پیام

آن بزرگوار، در فرازهای مهمی از تاریخ، پیام‌هایی برای جامعه‌ی شیعه یا برخی افراد می‌فرستد.


داستان فتوای حرمت استعمال تنباكو به میرزای شیرازی[2] و پیام به سید ابوالحسن اصفهانی و امام راحل ـ رحمه الله علیه ـ در واقعه‌ی بیست و یكم بهمن، نمونه‌های خوبی است.[3]


13ـ مسجدها و مقام‌ها (مسجد سهله، جمكران، امام حسن مجتبی ـ علیه السّلام ـ ...)


امام، جایگاه‌هایی را برای عبادت و توجه به خود می‌گزیند و با نشانه‌ها و كراماتی، همراه می‌كند و همگان را به آن جا فرا می‌خواند تا خدا را بخوانند و متوجه امام خود باشند و فرج او را كه فرج خود آنان است، بخواهند. در ایران اسلامی، مسجد جمكران، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.[4]


14ـ نیابت

قرار دادن حضرت نایبی را برای خود در ایام غیبت، یكی از مهمترین جلوه‌های محبت حضرت به شیعیان است:
«و أما الحوادث الواقعه فارجعوا فیها إلی رواه حدیثنا.»[5]


15ـ تعلیم

حضرت، به برخی افراد دعاها و زیاراتی را تعلیم می‌دهد[6] و نیز پرسش‌های علمی بعضی از علما را پاسخ می‌گوید.[7] از جمله‌ی دعاها، زیارت آل یاسین، عظم البلاء[8]، زارت رجبیه است كه هر یك، دارای مضامین بسیار بلندی‌اند.


ـ حكایت سید رشتی و سفارش امام عصر ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ بر خواندن نافله و عاشورا و جامعه، بسیار شنیدنی است.[9]


سید احمد موسوی رشتی معروف به سید رشتی گوید:در سال 1280 به قصد حج بیت الله الحرام از دارالمرز رشت، به تبریز آمدم و در خانه‌ی حاج صفر علی تاجر تبریزی معروف منزل كردم. چون قافله نبود، ماندم تا این كه حاج جبار جلودار سدهی اصفهانی به طرف «طرابوزن» بار برداشت. از او مركبی كرایه كرده، حركت كردیم.


چون به منزل اول رسیدیم، سه نفر دیگر به ترغیب حاج صفر علی به من ملحق شدند، یكی حاج ملا باقر تبریزی و حاج سید حسین تاجر تبریزی و حاج علی نامی كه خدمت می‌كرد. پس به اتفاق روانه شدیم تا رسیدیم به ارزنه الرّوم و از آنجا عازم طرابوزن شدیم. در یكی از منزل‌های بین این دو شهر، حاج جبّار جلودار، نزد ما آمد و گفت: این منزل كه در پیش داریم ترسناك است، قدری زود حركت كنید تا همراه قافله باشید.


این بیان حاج جبار بدین علت بود كه ما در سایر منزل‌ها اغلب از عقب قافله و با فاصله حركت می‌كردیم.به هر حال، ما حدود دو ساعت و نیم و یا سه ساعت به صبح مانده به اتفاق حركت كردیم. به اندازه‌ی نیم یا سه ربع فرسخ، از منزل خود دور شده بودیم كه هوا تاریك شده، برف باریدن گرفت، به طوری كه رفقا هر كدام سر خود را پوشانده و تند حركت می‌كردند. من نیز هر چه تلاش كردم كه خود را به آنها برسانم، ممكن نشد، تا آن كه آنها رفتند و من تنها ماندم. از اسب پیاده شده و در كنار راه نشستم و بسیار مضطرب بودم، چون بیش از ششصد تومان برای مخارج راه همراه نداشتم. بعد از تأمل و تفكّر، تصمیم گرفتم كه در همین موضع بمانم تا فجر طلوع كند و به منزل قبلی برگردم و از آنجا چند نفر محافظ برداشته و به قافله ملحق شوم.


در آن حال، پیش روی خود باغی دیدم. باغبانی كه در باغ بود، با بیلی كه در دست داشت به درختان می‌زد كه برف از آنها بریزد. او جلو آمد و با فاصله‌ی كمی ایستاد و فرمود: كیستی؟


عرض كردم: رفقا رفتند و من مانده‌ام، راه را گم كرده‌ام.


ایشان به زبان فارسی فرمودند: نافله بخوان تا راه را پیدا كنی. من مشغول نافله شدم. بعد از اتمام نماز شب دو مرتبه آمد و فرمود: نرفتی؟


گفتم: والله راه را نمی‌دانم. فرمود: زیارت جامعه بخوان.


من نیز كه زیارت جامعه را حفظ نداشتم و اكنون هم حفظ ندارم ـ هر چند زیاد به زیارت عتبارت مشرّف شده‌ام ـ از جا برخاستم و تمام زیارت جامعه را از حفظ خواندم.


ایشان باز نمایان شد و فرمود: نرفتی و هنوز هستی؟ من بی‌اختیار گریه افتادم و گفتم: هستم، راه را نمی‌دانم. ایشان فرمود: زیارت عاشورا بخوان.


زیارت عاشورا را نیز حفظ نداشتم و اكنون هم حفظ ندارم. پس برخاستم و مشغول خواندن زیارت عاشورا از حفظ شدم تا آن كه تمام لعن و سلام و دعای علقمه را خواندم. دیدم باز آمد و فرمود: نرفتی و هنوز هستی؟ گفتم: نه هستم تا صبح بشود.


فرمود: من تو را به قافله می‌رسانم. پس رفت و بر الاغی سوار شد و بیل خود را به دوش گرفت و آمد. سپس فرمود: پشت سر من سوار شو. من نیز سوار شدم و دهانه‌ی اسب خود را كشیدم، اما حركت نكرد. ایشان فرمود: عنان اسب را به من بده. من دهانه‌ی اسب را به ایشان دادم. بیل را به دوش چپ گذاشت و عنان اسب را به دست راست گرفت و به راه افتاد. اسب نیز به خوبی تمكین كرد.

 

--------------------------------------

[1] . بحارالانوار، ج52، ص178 ـ 180.
[2] . شیفتگان حضرت مهدی ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ ، ج2، ص355؛ عنایات حضرت مهدی ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ و ...، ص48.
[3] . ر.ك، مجله‌ی انتظار، شماره 1، ص31.
[4] . النجم الثاقب، ص383.
[5] . كمال الدین، ج2، باب 45، ص238.
[6] . عنایات حضرت مهدی ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ ...، ص57 ـ 74.
[7] . ر.ك: عنایات حضرت مهدی ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ ...، ص15 ـ 28.
[8] . مكیال المكارم، ج1، ص334.
[9] . النجم الثاقب، ص602؛ مفاتیح الجنان (پس از زیارت جامعه).

 

 

 

 

براي  خواندن شماره قبل 202 را كليك كنيد

 

تهیه و تنظيم از  منتظر ظهور

andishe9_x@yahoo.com

 


[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 21:49 | |
مجله آشپزي مدرن هفته - شماره 31

 

سس فرانسوی رژیمی!

 


 


مواد لازم برای پنج نفر:
روغن زیتون 4قاشق غذاخوری
ارده 3قاشق غذاخوری
نخودپخته 1پیمانه خورد شده
نمک، فلفل قرمز به میزان لازم
زرشک 2قاشق غذاخوری
زعفران آب شده 1قاشق غذاخوری
لیموترش به میزان دلخواه

طرز تهیه:
نخود را مثل همیشه از یک شب قبل خیس کرده، آب آن را چندین بار عوض کنید و سپس بپزید.نخودهای پخته شده را به همراه بقیه ی مواد در مخلوط کن ریخته و با هم میکس کنید تا سس یکنواختی به دست آید.
این سس کاملا گیاهی و رژیمیست و به دلیل زرشکی که دارد خوشرنگ بوده و بر روی یک سالاد فصل مخصوص (کاهو، هویج رنده شده، ذرت و کمی گردو) بسیار خوشمزه خواهد بود.
 

 

 

سس مایونز رژیمی!
 


مواد لازم برای یک سالاد پنج نفره:


روغن زیتون 4قاشق غذاخوری
ارده 3قاشق غذاخوری
نخود پخته 1پیمانه
نمک، فلفل قرمز به مقدار لازم

طرز تهیه:

نخود رااز یک شب قبل خیسانده و بپزید سپس با مواد دیگر در مخلوط کن ریخته تا خوب با هم مخلوط شوند و به سسی یکنواخت برسند اگر با این میزان، سس کمی شل بود و مایل بودید سسی سفت تر داشته باشید نخود آن را به یک و نیم پیمانه برسانید.
این سس بر روی یک سالاد سبزیجات همراه با جوانه بسیار خوشمزه خواهد بود.
 

 

 

 سس گردو مخصوص سالاد کلم شما!
 


برای شما که اهل سس سفید نیستید و یا رژیم غذایی دارید که خود را از خوردن موادغذایی چرب منع کرده اید این سس می تواند سالادتان را بسیار خوشمزه کند، ناگفته نماند که این سس کاملا رژیمی بوده و تمامی موادی که می تواند به یک سالاد کلم طعم خاص و مطبوعی دهد را دارا می باشد.

مواد لازم برای پنج نفر:


مغز گردو 10 عدد
فلفل دلمه ای نصف فلفل
نعنا خشک 1 قاشق مرباخوری
سرکه 1 قاشق غذاخوری
لیموترش بزرگ 1 عدد
ماست کم چرب 6 قاشق غذاخوری
نمک، فلفل قرمز به میزان لازم

طرز تهیه:

مواد را در یک مخلوط کن ریخته و خوب میکس کنید تا مخلوط یکنواختی حاصل شود سپس آن را روی مخلوط سالادتان که می تواند شامل کلم سفید و بنفش، پیاز،ذرت،کشمش، جوانه ی شبدر و کمی جعفری تازه باشد ریخته و نوش جان کنید.
 

 

 

کتلت تن ماهی و ذرت برای شما که کلسترولتان بالاست!
 


مواد لازم:

سیب زمینی 2عدد
کنسرو تن ماهی 200 گرم
کنسرو ذرت 4/3 پیمانه
پودرنان خشک 1پیمانه
جعفری 3قاشق غذاخوری
نمک، فلفل به میزان لازم


طرز تهیه:

سیب زمینی پخته شده را پوست بگیرید و بعد از اینکه خوب خنک شد، رنده کنید. سپس تن ماهی را (که به طور کامل روغن آن را گرفته اید) به همراه ذرت ، جعفری، نمک و فلفل در ظرف مناسبی بریزید و تمام مواد را خوب با هم مخلوط کنید. آنگاه از مواد گلوله هایی (به اندازه یک گردو) بردارید و در دست گرد کنید. در این زمان، در پودر نان بغلتانید، و با کف دست گلوله را فرم دهید و سپس روی سینی فر بچینید و در فری که از قبل با حرارت 175درجه ی سانتی گراد یا 350 درجه ی فارنهایت گرم کرده اید، در طبقه ی وسط قرار دهید، تا زمانی که کتلت ها ترد و طلایی رنگ شوند. این غذا را به همراه سبزیجات تازه سرو کنید.
 

 

 

سالاد کورن
 


مواد لازم :
خيار =دو عدد

گوجه‌فرنگي =سه عدد

فلفل‌دلمه‌ای =يك عدد

پياز =يك عدد

كنسرو ذرت =يك قوطي

گل‌كلم =50 گرم

آبليمو و نمك =به ميزان لازم

طرز تهيه:
ابتدا خيار را پوست كنده و ريز خرد كنيد سپس گوجه‌فرنگی، فلفل دلمه‌ای و پياز نگينی خرد شده و ذرت آماده را به آن اضافه كرده و گل كلم را به صورت نوارهای باريك خرد كرده و روی بقيه مواد ريخته و آبليمو و نمك را به آن می‌افزاييم.

 

 

پلوی سه رنگ ویژه ی میز مهمانیهای شما!
 


مواد لازم:

هویج: ۳۷۵ گرم

سیب زمینی: ۲۷۵ گرم

سبزی پلوئی: مقداری

کلم پیچ قرمز: ۵ برگ

نخود فرنگی: ۷۵۰ گرم

برنج: ۱۰۰۰ گرم

طرز تهیه:

هویج و کلم و سیب زمینی و نخود فرنگی را خرد کنید و سیب زمینی‌ها را دو نصف نموده سرخش نمائید. مقداری سبزی پلو را خرد کنید و کنار بگذارید. یک کیلو برنج را خیس نموده در آب جوش ریخته صافش کنید. سبزی پلو را با نصف برنج مخلوط کنید و نصف برنج سفید را با قدری روغن مخلوط کرده در ته دیگ بریزید سپس هویج و کلم و نخود فرنگی و سیب زمینی سرخ شده را روی آن ریخته، قدری دیگر برنج سفید روی سبزیجات مزبور بریزید. موقع کشیدن اول پلوئی که در آن هویج و غیره است. بکشید سپس پلو سبزی را بکشید و آخر از همه پلو ساده را. قدری زعفران سائیده شده هم روی پلو بریزید.

 

 

کاسرول فرانسوی؛ دسری خوشمزه
 



مواد لازم:
5 فنجان خمیر نان
4 عدد تخم مرغ
1و 2/1 فنجان شیر
4/1 فنجان شکر سفید
4/1 قاشق چایخوری نمک
1 قاشق چایخوری وانیل
1 قاشق چایخوری مارگارین
1 قاشق چایخوری دارچین



طرز تهیه:
1- فر را روشن کنید و در درجه حرارت 350 درجه فارنهایت قرار دهید. سینی فر را چرب کنید.

2- ته سینی فر را با خمیر نان بپوشانید.

3- در یک کاسه بزرگ تخم مرغ ها را با هم مخلوط کنید ، شیر ، 2 قاشق چایخوری شکر ، نمک و وانیل را اضافه کنید. مخلوط تخم مرغ ها را روی خمیر نان بریزید و خوب پخش کنید.

4- کره مارگارین را روی گاز آب کرده و روی مخلوط تخم مرغ و خمیر نان بریزید.
5- سپس دو قاشق چایخوری شکر دیگر را با 1 قاشق دارچین روی مخلوط داخل سینی بریزید بطوریکه همه جای خمیر پخش شود.سپس نان آماده شده را به مدت 45 تا 50 دقیقه داخل فر قرار دهید تا کاملا برشته و به رنگ طلایی درآید.
 

 

 

کوفته روسی
 



مواد لازم:
سیب زمینی پخته 300 گرم
گوشت چرخ کرده 300 گرم
پیاز سرخ کرده 1قاشق غذاخوری
تخم مرغ آب پز 3عدد
گشنیز و جعفری خورد شده 150 گرم
رب گوجه فرنگی 1قاشق غذاخوری
زرشک 1قاشق غذاخوری
تخم مرغ خام 1عدد
نمک، فلفل، زردچوبه به میزان لازم
روغن به میزان لازم
آرد سوخاری، گردو، زعفران به میزان لازم

طرز تهیه :

گوشت را با پیاز سرخ شده و کمی روغن تفت می دهیم تا آب گوشت خشک شود.
سبزی خرد شده و رب گوجه فرنگی را به مواد اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم.
نمک، فلفل، زردچوبه و آب زعفران را نیز به مواد اضافه می کنیم.
در آخر سیب زمینی و تخم مرغ پخته را رنده کرده و به مواد اضافه می کنیم و کل مواد را ورز می دهیم. سپس از مواد به اندازه یک پرتقال کوچک بر داشته و وسط آن را گود می کنیم، وکمی زرشک و گردو داخل آن می ریزیم و کوفته را به شکل گرد در می آوریم.
-کوفته ها را داخل تخم مرغ خام و سپس در آرد سوخاری می غلتانیم.
کوفته ها را به مدت دو ساعت در یخچال می گذاریم تا خودشان را بگیرند تا به هنگام سرخ کردن وا نروند.
کوفته ها را در روغن داغ، سرخ می کنیم و با سس قرمز و گوجه سرو می کنیم.

 

 

کیک لبو
 

مواد لازم برای ۱۲ نفر:
لبوی تازه ۳ عدد کوچک (۲۵۰ گرم)
کره ی نرم ۲۵۰ گرم
رنده ی پوست لیمو ۳ قاشق چایخوری
پودر شکر یک پیمانه
تخم مرغ ۴ عدد
کشمش بی دانه یک پیمانه (۱۵۰ گرم)
آرد معمولی ۲ پیمانه (۳۰۰ گرم)
بیکینگ پودر ۲ قاشق چایخوری

طرز تهیه:
فر را با دمای ۱۷۵ درجه ی سانتی گراد روشن کرده و یک قالب گرد ۲۰ سانتی متری را چرب کنید. کف و دیواره های آن را کاغذ روغنی بیندازید. پوست لبو ها را خیلی نازک گرفته و با رنده ی درشت رنده کنید. در یک کاسه کره، پوست لیمو و پودر شکر را با همزن برقی بزنید تا کمرنگ شده و سبک شود. تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کرده و به اندازه ای که مواد فقط با هم ترکیب شود هم بزنید. در این مرحله بقیه مواد را نیز اضافه کرده و هم بزنید تا کاملا مخلوط شوند. مخلوط به دست آمده را داخل قالب آماده بریزید. کیک را حدود ۶۵ تا ۷۰ دقیقه در فر آماده بپزید. سپس قالب را از فر خارج کرده و اجازه دهید که کیک حدود ۱۰ دقیقه داخل قالب سرد شود. در صورت تمایل روی کیک را با پودر قند و لبوی پخته شده ی قالب زده تزیین کنید.

نکته:
این دستور ۴۰۰ گرم کربوهیدرات، ۶۰ گرم پروتئین، ۲۷۰ گرم چربی و ۴۲۷۰ کیلوکالری انرژی دارد.

 

 

 

 

براي دريافت شماره هاي ارسالي مجله آشپزي مدرن 202  را كليك كنيد

 

تهیه و تنظيم از  ناهيد مدير دل آريا

nahidshiz@yahoo.com

 

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 21:45 | |
هنرمندی با یک برگ کاغذ سفید

 

  

 

 

 


تصاويري که مي بينيد حاصل کار (Bovey Lee) هنرمند هنگ کنگي است و تنها با برش اشکال و تصاوير بر روي صفحه کاغذ سفيد بوجود آمده که در نوع خود بسيار زيباست.

 

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

 

 

 

براي ذخيره كامل عكسها 202 را كليك كنيد

 

تهیه و تنظيم از  ناهيد مدير دل آريا

nahidshiz@yahoo.com

 

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 21:40 | |
داستانک: دختر کوچولو و گرگ

یک روز عصر گرگ گنده ای توی جنگل تاریکی به انتظار دختر کوچولویی ایستاد که سبد غذا برای مادربزرگش می برد.سرانجام دختر کوچولو از راه رسید.سبد غذا را هم در دست داشت.گرگ پرسید:سبد را برای مادربزرگت می بری؟دختر کوچولو گفت:بله.گرگ پرسید:مادربزرگت کجا خانه دارد؟دختر کوچولو به او گفت و گرگ ناپدید شد.




وقتی دختر کوچولو در خانه ی مادربزرگ را باز کرد،دید یکی توی رختخواب شبکلاه و لباس خواب دارد.به بیست و پنج قدمی تخت که رسید متوجه شد مادربزرگش نیست و گرگ به جای او دراز کشیده.برای اینکه گرگ حتی با شبکلاه و لباس خواب هم نمی تواند شبیه مادربزرگ آدم شود.دختر کوچولو دست کرد توی سبد و کلتی درآورد و گرگ را در جا کشت.



این روزها نمی شود مثل قدیم ها سر دختربچه ها کلاه بگذارید!!!



نویسنده: جیمز تربر



منبع:

روزنه آنلاین


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 3:9 | |
تکليف تعطیلی شنبه و دوشنبه معلوم شد
 
لطف‌الله فروزنده معاون مدیریت منابع و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور صریح کرد: این روزها، روزهای کاری است ، اما...
 

معاون مدیریت منابع و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور گفت که روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده تعطیل نیست.


 


لطف‌الله فروزنده معاون مدیریت منابع و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور که پیش از ظهر امروز، چهارشنبه در حاشیه جلسه دولت با خبرنگاران گفت‌و‌گو می‌کرد، در پاسخ به این سؤال‌ مبنی بر اینکه آیا بین‌التعطیلی که در هفته آینده وجود دارد؛ تعطیل خواهد بود یا نه؟ گفت که این روزها هم مثل سایر روزهای کاری محسوب می‌شود.



وی تصریح کرد: این روزها، روزهای کاری است و اما اگر فردی مرخصی بخواهد، دستگاه‌ها به او مرخصی می‌دهند.




منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 3:7 | |
به این میگن حیوون خونگی!!!

 

به این میگن حیوون خونگی!!!


















 
 
منبع:

گروه اینترنتی پرشین استار


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 3:4 | |
عروسک "باربی" کچل می شود! + عکس
 
مادران آمریکایی خواستار ساخت عروسک کچل و بدون مو برای کودکان مبتلا به بیماری سرطان شدند.
 
مادران آمریکایی خواستار ساخت عروسک کچل و بدون مو برای کودکان مبتلا به بیماری سرطان شدند.

به گزارش برترین ها، مادران کودکان سرطانی خواستار ساخت عروسک بدون مو اما زیبا و جذاب شدند تا فرزندانشان زیاد احساس نگرانی به خاطر از دست دادن موهای خود نداشته باشند.


به گزارش روزنامه" لابانگواردیا" اسپانیا تعدادی از مادران آمریکایی در سایت فیس بوک از برخی از سازندگان عروسک خواستند که باربی های کچل و بدون مو بسازند تا فرزندان مبتلا به سرطان که موهای خود را از دست داده اند، کمتر احساس نگرانی کنند.

این مادران آمریکایی معتقدند که کودکان سرطانی با دیدن این عروسک ها امید بیشتری پیدا می کنند و این مساله موجب تقویت روحیه آنها در مبارزه با این بیماری صعب العلاج می شود.


اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مجله اینترنتی برترین ها

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 3:3 | |
دختردانشجو قربانی رابطه نامشروع با یک جوان
 
خودكشي دختر جوان راز رابطه پنهاني او را با همكارش فاش كرد و اين مرد به شلاق و تبعيد محكوم شد..
 

خودكشي دختر جوان راز رابطه پنهاني او را با همكارش فاش كرد و اين مرد به شلاق و تبعيد محكوم شد..



 اين پرونده در پي مرگ دختري 22‌ساله به نام مونا كه دانشجوي سال آخر رشته رايانه بود، به جريان افتاد و مادر وي ابتدا همكار دخترش به نام محمود را به عنوان قاتل معرفي كرد. اين زن در شكايتش گفت: «روز حادثه دخترم از خانه بيرون رفت.



 نيم ساعت بعد از بازگشت به شدت بدحال شد و من سريع او را به بيمارستان رساندم، اما او فوت شد و پزشكان گفتند مونا قرص برنج مصرف كرده است. بعد از مرگ دخترم من تلفن همراه او را بررسي كردم و در آن تعداد زيادي عكس از پسري جوان كه در بنگاه معاملات املاك همكار دخترم بود، پيدا كردم. بعد از آن يكي از دوستان مونا به خانه‌مان آمد.



 او نامه‌اي را با دست‌خط دخترم نشانم داد و گفت مونا از او خواسته است عكسي را كه لاي يكي از كتاب‌هايش دارد، بردارد، اما من كتاب را به آن دختر ندادم و بعد از رفتن او خودم سراغ عكس رفتم و ديدم باز هم تصويري از محمود لاي كتاب است.»



اين زن ادامه داد: «با اينكه شوهرم فوت شده است، دخترم هيچ مشكل روحي نداشت و روابط ما بسيار خوب بود بنابراين دليلي ندارد مونا خودكشي كرده باشد و من فكر مي‌كنم شخصي كه به احتمال زياد محمود است قرص برنج را به زور به دخترم خورانده است.»



پس از طرح اين شكايت نتيجه تحقيقات پزشكي قانوني استعلام شد. در اين نظريه آمده بود مونا بر اثر مسموميت با قرص برنج جان باخته اما آثاري در بدن وي يافت شده است كه نشان مي‌دهد او ساعاتي قبل از مرگ رابطه جنسي داشته ضمن اينكه كبودي‌هايي در قسمت كف و مچ پاي او مشهود است و خراشيدگي‌هايي هم روي صورتش ديده مي‌شود. اين نظريه بر ابهام‌هاي مرگ دختر دانشجو افزود و باعث شد محمود به عنوان مظنون تحت بازجويي قرار بگيرد.



 او اتهام قتل را تكذيب كرد و گفت: «من رابطه‌اي با مونا نداشتم و در خودكشي او هم بي‌تقصير هستم.»در نهايت محمود به خاطر نبود مدارك از اتهام قتل عمدي تبرئه اما پرونده وي به اتهام تجاوز به عنف به متوفي و همچنين ترغيب او به خودكشي به شعبه 77 دادگاه كيفري استان تهران ارجاع داده شد.



در جلسه محاكمه‌اي كه روز گذشته در اين خصوص تشكيل شد، مادر مونا اعلام كرد خواستار مجازات محمود است اما متهم باز هم خودش را بي‌گناه خواند و گفت: «مونا چون پدر نداشت، بعضي كارهايش را به من مي‌گفت و من هم كمكش مي‌كردم چون دلم براي او مي‌سوخت آن عكس‌هايي هم كه از من در گوشي موبايل او پيدا شده، تصاويري است كه مونا خودش گرفته. او هر كجا كه مي‌رفتيم از من عكس مي‌گرفت، حتي يك‌بار كه به شمال رفته بودم، دنبالم آمد و در آنجا هم چند عكس از من گرفت.



 من هيچ رابطه‌اي با اين دختر نداشتم و در مرگ او هم بي‌تقصير هستم.»در ادامه جلسه دادگاه وكيل متهم خطاب به قضات گفت: «طبق قانون خودكشي جرم محسوب نمي‌شود بنابراين جرمي هم تحت عنوان معاونت در خودكشي وجود ندارد بنابراين موكلم بي‌گناه است و خواستار تبرئه او هستم.»



در پايان اين جلسه هيات قضات وارد شور شدند و چون مدركي كه دال بر تجاوز محمود به دختر دانشجو باشد وجود نداشت اين پسر را به اتهام رابطه نامشروع به تحمل 99 ضربه شلاق و دو سال تبعيد محكوم كردند.




منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 3:0 | |
ورود دلفین هاي جنگجو به تنگه هرمز + عکس
 
وزارت دفاع آمریکا (پنتتاگون) تعدادی دلفین را برای انجام عملیات علیه ایران، آموزش می دهد.
 

مجله اینترنتی برترین ها

 

 

 

برترین ها به نقل از عصر ایران: آمریکا قصد دارد از دلفین علیه ایران استفاده کند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتتاگون) تعدادی دلفین را برای انجام عملیات علیه ایران، آموزش می دهد.

تیم کیتینگ مقام ارشد بازنشسته در نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد: گروهی از دلفین های آموزش دیده از منافع آمریکا در تنگه هرمز، دفاع خواهند کرد. این دلفین ها آموزش های ویژه ای دیده اند.

وی افزود: آمریکا می تواند در اقدامات هشدار دهنده علیه ایران، از دلفین های جنگجو در تنگه هرمز استفاده کند.

مأموریت اصلی این دلفین ها، شناسایی مین ها جهت مین روبی است.

دانشمندان می گویند دلفین ها بعد از انسان، باهوش ترین موجودات کره زمین هستند.

ایران پیش از این تهدید کرده بود در صورت تحریم نفت این کشور، تنگه هرمز را خواهد بست و مانع از انتقال نفت خلیج فارس به بازارهای جهانی خواهد شد.

40 درصد از حمل و نقل دریایی نفت خام جهان از تنگه هرمز عبور می کند.
کارشناسان در این باره می گویند: تهران می تواند با مین گذاری در تنگه هرمز، مانع از عبور نفت از تنگه هرمز شود.

"ایگور کوروچینکو" کارشناس نظامی دریایی به خبرگزاری ریانووستی روسیه هم گفت: از نظر فنی، ایران می تواند به سرعت، تنگه هرمز را ببندد اما آمریکا از نظر فنی نمی تواند در این روند مانع از ایران شود.

سایت صدای روسیه به نقل از برخی از منابع می نویسد: امریکا از 50 سال پیش تاکنون از دلفین های آموزش دیده برای کشف سلاح و اهداف دشمنان در زیرآب استفاده می کند. این دلفین ها می توانند زیرآب به فیلم برداری، کشتن دشمن و انتقال مکان یاب اقدام کنند.

در حال حاضر تعدادی از ارتش‌های جهان از دلفین‌ها برای منظورهای گوناگون از جمله نجات جان انسان‌های گمشده یا در معرض خطر و کشف مین‌های دریایی بهره گرفته‌اند.

در طی جنگ ویتنام گزارش‌هایی درباره بهره‌گیری ارتش آمریکا از دلفین‌های آموزش داده شده برای کشتن غواصان ویتنامی جنجال بر پا کرد.

نیروی دریایی آمریکا در آن هنگام هر گونه آموزش دلفین‌ها برای نبرد را رد کرد. با این حال امروزه این جانوران برای هدف‌های گوناگون توسط ارتش آمریکا آموزش داده می‌شوند.
 
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 2:59 | |
مرگ مادر شوهر کار دست عروس جوان داد
 
خانه مادرشوهرم، مهریه‌ام است که در عقدنامه قید شد که به نامم شود و تا زمان فوت مادر‌شوهرم مهریه‌ام را درخواست نکردم ولی اکنون که خواهان مهریه‌ام شدم.
 

مجله اینترنتی برترین ها

 

 

 

 برترین ها به نقل از فارس  : زنی در دادگاه خانواده گفت: خانه مادرشوهرم، مهریه‌ام است که در عقدنامه قید شد که به نامم شود و تا زمان فوت مادر‌شوهرم مهریه‌ام را درخواست نکردم ولی اکنون که خواهان مهریه‌ام شدم برادر شوهر‌هایم مدعی هستند که این خانه ارثیه آنهاست؛ در حال حاضر مهریه‌ام را می‌خواهم.

زنی 33 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست  مطالبه مهریه خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

* خانه قدیمی مادر شوهر؛ مهریه زن

این زن با اشاره به اینکه خانه قدیمی مادرشوهرم، مهریه‌ام است، گفت: مادرشوهرم فوت کرده است و در حال حاضر من مهریه‌ام را از شوهرم می‌خواهم.

وی ادامه داد: زمانی که مادر شوهرم زنده بود هیچ‌گاه مهریه‌ام را نخواستم ولی اکنون حقم را می‌خواهم و در این خصوص کوتاه نمی‌آیم.

* خانه مادر شوهر مهریه است یا ارثیه

زن بار دیگر با بیان اینکه حدود 10 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: در حال حاضر برادر شوهر‌هایم مدعی هستند که خانه مادر شوهرم را به عنوان ارثیه می‌خواهند، به همین دلیل من سریعاً مهریه‌ام را خواهان شدم.

وی با اشاره به اینکه فرزندی نداریم، گفت: شوهرم باید به خانواده‌اش بفهماند که خانه مادر شوهرم مهریه و حق من است و آنها نباید ادعایی داشته باشند.

*خانه مادر شوهرم 200 متر است

زن با بیان اینکه خانه مادر شوهرم 200 متر است، عنوان کرد: شوهرم نباید از پرداخت مهریه ام  امتناع کند چون خودش نیز می‌داند که خانه مادر شوهرم مهریه من است.

وی افزود: اشتباه من در این است که باید هنگام زنده بودن مادرشوهرم مهریه‌ام را درخواست می‌کردم ولی به دلیل اینکه دلخوری پیش نیاید این کار را انجام ندادم.

* می‌دانم خانه مادرم، مهریه همسرم است

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه می‌دانم خانه مادرم برای همسرم است، اظهار داشت: همسرم ترسیده است که به مهریه‌اش نرسد.

وی عنوان کرد: هر زمانی که همسرم اراده کند مهریه‌اش را به او می‌دهم و دلیلی ندارد که به دادگاه بیاید و مهریه‌اش را درخواست کند.

* خانه مادرم به عنوان مهریه در عقدنامه قید شده است

مرد بیان کرد: درخواست همسرم بی‌دلیل است چون من قبول داشتم که مهریه همسرم، خانه مادرم است و آن را به نامش خواهم کرد.

وی افزود: مادرم وصیت کرده است که خانه‌ او مهریه همسرم است همچنین در عقدنامه این موضوع قید شده است.

* ارائه مدارک و دادن خانه مادر شوهر به زن

زن در انتها با بیان اینکه مهریه‌ام را به زودی می‌خواهم، گفت: شوهرم باید در مقابل برادر‌هایش بایستد و خانه مادرش را به نامم کند.

قاضی این پرونده بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد، آن دو را به مصالحه دعوت کرد و با توجه به ارائه مدارکی در خصوص اثبات مهریه زن (خانه مادر شوهر) مرد را محکوم به پرداخت مهریه زن کرد.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 2:58 | |
سر بیاورید، یک خانه و 100 میلیون جایزه بگیرید!
 
نوه يكي از روساي قبايل پاكستان اعلام كرد كه براي سر پرويز مشرف، رئيس‌جمهور سابق اين كشور جايزه‌اي به مبلغ 100 ميليون روپيه در نظر گرفته است.
 

مجله اینترنتی برترین ها

 

 

 

 برترین ها به نقل از ایسنا  : نوه يكي از روساي قبايل پاكستان اعلام كرد كه براي سر پرويز مشرف، رئيس‌جمهور سابق اين كشور جايزه‌اي به مبلغ 100 ميليون روپيه در نظر گرفته است.

"شاهزين بوگتي"، نوه "نواب اكبر بوگتي"، رئيس قبيله بوگتي كه سال گذشته در يك بمب‌گذاري كشته شد، به رسانه‌هاي پاكستان گفت: به كسي كه ژنرال پرويز مشرف را بكشد، نقدا يك ميليون روپيه و يك خانه ويلايي به مبلغ 100 ميليون روپيه جايزه مي‌دهيم و امنيت كامل او را تامين خواهيم كرد.

شاهزين بوگتي كه رهبر حزب "جمهوري وطن" است، خواستار به دارآويخته شدن مشرف است.

به نوشته روزنامه پاكستان تودي، وي همچنين گفت: چوبه دار در انتظار مشرف است. اگر دولت پاكستان در زمان ورود مشرف، او را دستگير نكند، پيامدهاي وخيمي در پي خواهد داشت.

وي مشرف را مسئول كشتار صدها تن دانست و گفت: او نه تنها پدربزرگ مرا كشت، بلكه صدها فرد بيگناه را نيز در جريان عمليات مسجد لال در اسلام‌آباد به قتل رساند و علما اعلام كرده‌اند كه وي واجب‌القتل است.

"شاهزين بوگتي"، همچنين اعلام كرد كه مردم در بلوچستان پيشتر معاهده "آغاز حقوق بلوچستان" را رد كرده بودند.

وي افزود: ما نيازي به خيريه نداريم. ما حقوق خود را از حاكمان خواهيم گرفت.

نواب اكبر بوگتي، رئيس كشته شده قبيله بوگتي، در جريان عمليات نظاميان تحت فرمان ژنرال پرويز مشرف، رئيس‌جمهور وقت پاكستان به منطقه "كوهلو" در بلوچستان پاكستان در سال 2006 ميلادي كشته شد.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 2:56 | |
زمرد 11 کیلویی حراج می شود! + عکس
 
بزرگترين زمرد جهان در يكي از حراجي‌هاي ايالت «بريتيش كلمبيا» كانادا به حراج گذاشته مي‌شود.
 
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 2:55 | |
بهترين روش‌ها براي مبارزه با پوكي استخوان
براي آنكه قدتان 15 سانتي متر كوتاه نشود
 
هم مردان و هم زنان ممكن است دچار پوكي استخوان شوند اما اين بيماري بين خانم‌ها شايع‌تر است، به‌ويژه پس از سن يائسگي. آزمايش‌هاي سنجش تراكم استخوان، راه‌حلي براي پيشگيري از آن است اما بسياري از كساني كه پوكي استخوان دارند، تا پيش از اين‌كه دچار شكستگي استخوان نشده‌اند، از بيماري خود آگاهي ندارند.
 
برترین مجله اینترنتی ایران

 بيماري خاموشي كه سبب تحليل رفتن استخوان‌ها مي‌‌شود كه مي‌تواند منجر به شكستگي‌ها، درد كمر و گردن و كوتاه شدن بيش از 15 سانتي‌متر از قد در طول زمان شود.



هم مردان و هم زنان ممكن است دچار پوكي استخوان شوند اما اين بيماري بين خانم‌ها شايع‌تر است، به‌ويژه پس از سن يائسگي. آزمايش‌هاي سنجش تراكم استخوان، راه‌حلي براي پيشگيري از آن است اما بسياري از كساني كه پوكي استخوان دارند، تا پيش از اين‌كه دچار شكستگي استخوان نشده‌اند، از بيماري خود آگاهي ندارند.





  خانم‌ها هفته‌اي 5 بار ورزش كنند

ورزش يكي از پراهميت‌ترين چيزهايي است كه مي‌توان براي پيشگيري از پوكي استخوان انجام داد. دكتر كنت ليلز، استاد پزشكي دانشگاه دوك در دورهام نورت كاليفرنيا مي‌گويد: « به‌طور كلي كم ورزش كردن بسيار بد است، براي مثال فضانوردان و بيماراني كه آسيب نخاعي دارند و در نتيجه نمي‌توانند ورزش كنند دچار تحليل رفتن استخوان‌ها مي‌شوند. اين دسته از افراد به‌دليل ميزان محدود حركات بدني و محدوديت در انجام تمرينات تحمل وزن، به‌خصوص تمريناتي كه برخلاف جاذبه زمين انجام مي‌شود، مانند پياده روي، دو، وزنه‌برداري، شناي روي زمين و بالا رفتن از پله‌ها، دچار مشكل شديد هستند.»دكتر ليلز به همه خانم‌ها توصيه مي‌كند 5 تا 6 بار در هفته فعاليت بدني داشته باشند و 2 تا 3 بار در هفته 30 دقيقه ورزش هوازي و تمرينات كششي انجام دهند.





  اگر مادرتان مشكل داشت...

دكتر سابرينا استريك لند، جراح ارتوپد در مركـز ورزشي زنــان در بيمارستان تخصصــي نيــويـورك‌ســيتي، مي‌گويد:« اگر بدانيد ريسك بالايي براي ابتلا به پوكي استخوان داريد، مي‌توانيد زودتر براي پيشگيري از آن اقدام كنيد.» اين پزشك متخصص مي‌گويد: «اگر مادرتان مبتلا به اين بيماري بود، شما نيز بايد تا قبل از 20 تا 30 سالگي هر كاري كه مي‌توانيد انجام دهيد. انسان‌ها تا 30 سالگي توانايي استخوان‌سازي‌ دارند، بنابراين در اين دوران بايد تغذيه‌اي مناسب داشته باشيم تا تراكم استخوان‌ها را تا هنگامي كه توانايي ساخت آن‌ها را داريم، افزايش دهيم.» اين هم يادتان باشد كه خانم‌هايي كه پوست سفيد‌تر دارند وهمچنين نژاد آسيايي‌ها به دليل اين‌كه به‌طور نسبي جثه لاغرتري داشته، نسبت به ديگر افراد ريسك بالاتري براي ابتلا به پوكي استخوان دارند.





  ويتامين D

ويتامين D به جذب، حفظ و مصرف كلسيم در بدن كمك مي‌كند. نور خورشيد موجب توليد اين ويتامين مي‌شود. منابع ويتامين D در رژيم‌غذايي شامل غذاهاي استحكام‌دار مانند شير، آب پرتقال و غلات صبحانه است.



به‌طور كلي، دريافت مقدار زياد ويتامين D به‌طور طبيعي و از طريق تغذيه بسيار بعيد است مگر اين‌كه در مصرف مكمل‌هاي دارويي زياده‌روي كنيد. زياد مصرف كردن آن مي‌تواند براي قلب و كليه‌ها مضر باشد.






 
  حداكثر 2 فنجان

دكتر استريك مي‌گويد كافئين مي‌تواند در جذب كلسيم در بدن تاثير بگذارد، پس مصرف هرگونه تركيبات كافئين‌دار مانند نوشابه‌هاي گازدار، قهوه يا شكلات بايد محدود شود. مصرف كم كافئين، براي نمونه 300 ميلي گرم در روز كه تقريبا معادل يك فنجان قهوه يا 2 فنجان چاي است، تا زماني كه به اندازه كافي در بدن‌تان كلسيم داشته باشيد، مشكلي ايجاد نمي‌كند.





  نمك ضد‌استخوان

با اين‌كه تاثيرات نمك بر پوكي استخوان كاملا مشخص نشده است اما به‌نظر مي‌رسد بين مقدار بالاي سديم غذاها و از بين رفتن و تحليل استخوان‌ها، به‌خصوص براي افرادي كه فشار خون بالا دارند، رابطه‌اي وجود دارد.  به‌طور كلي، نمك ميزان دفع كلسيم در ادرار و عرق بدن را افزايش مي‌دهد و اگر از قبل دچار كمبود كلسيم بوده‌ايد، مي‌تواند محركي براي تحليل رفتن استخوان‌ها باشد. پژوهش‌هاي انجام شده در اين زمينه ثابت كرده است افرادي كه فشار خون بالا دارند، كلسيم بيشتري را از طريق ادرار دفع مي‌كنند. دكتر ليلز مي‌گويد:«اين مسئله مي‌تواند 10درصد افرادي كه به‌طور ارثي اختلالات سوخت و ساز دارند را دچار مشكل كند كه سبب دفع كلسيم فراوان از طريق كليه‌ها مي‌شود.»






 
  سيگار نكشيد

دكتر استريك لند مي‌گويد:«من به همه بيمارانم توصيه مي‌كنم سيگار را ترك كنند زيرا سيگار براي استخوان‌ها مضر است. سيگار كشيدن مانع بهبود شكستگي‌هاي استخواني مي‌شود و توانايي بدن را براي ساخت دوباره استخوان كاهش مي‌دهد.



وقتي سيگار را ترك مي‌كنيد، به‌طور ناگهاني استقامت استخوان‌ها و قابليت بهبود  آسيب‌ها را افزايش مي‌دهيد.»





  داروهايي كه بعضي وقت‌ها سم هستند

مصرف برخي داروها مي‌تواند احتمال ابتلا به پوكي استخوان را افزايش دهد. يكي از مهم‌ترين عوامل، داروهاي كورتيكواستروئيد ضد‌التهابي يا همان كورتون‌ها هستند؛ (مثل پريدنيسون كه سبب از بين رفتن استخوان مي‌‌شود. داروهاي ضد‌افسردگي معروف هم با پوكي استخوان وابسته هستند.





  قرص كلسيم بخوريد اما به اندازه

به عقيده انجمن ملي سلامت كانادا، افراد بزرگسال بايد در روز هزار ميلي‌گرم كلسيم دريافت كنند. براي خانم‌هاي بالاي 50 سال و آقايان بالاي 70 سال اين ميزان به 1200 ميلي‌گرم در روز افزايش مي‌يابد. طبق گزارش انجمن ملي پزشكي غدد در سال 2010،  بيشتر افراد، به استثناي دختران در سن بلوغ و سالمندان، در رژيم غذايي خود به اندازه كافي كلسيم دريافت مي‌كنند و نياز به مكمل ندارند.



مكمل‌هاي دارويي كلسيم به‌طور مشخص بدون ضرر هستند اما بايد به اندازه معين و همراه با ويتامين D مصرف شوند. مصرف بيش از اندازه آن‌ها مي‌تواند خطر ايجاد سنگ كليه و ديگر مشكلات را افزايش دهد.


اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مجله اینترنتی برترین ها

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 2:53 | |
این آتش بازی به درد شما می خورد!!
روش های تهیه و نگهداری آتش
 
حقیقت این است که در سفرهای ماجراجویانه و طبیعت گردی، وجود آتش در روحیه افراد تاثیر مثبتی دارد و در مواقع خطر می توان از آن به عنوان یک ابزار دفاعی هم استفاده کرد. بنابراین آشنا شدن با اصول مربوط به آتش چیزی است که هر گردشگری به آن نیاز خواهد داشت.
 
شما در بسیاری از موقعیت ها  احتیاج به روشن کردن آتش دارید. چه برای پخت و پز و چه برای گرم شدن حتی استریل کردن آب و علامت دادن و ...
 
حقیقت این است که در سفرهای ماجراجویانه و طبیعت گردی، وجود آتش در روحیه افراد تاثیر مثبتی دارد و در مواقع خطر می توان از آن به عنوان یک ابزار دفاعی هم استفاده کرد. بنابراین آشنا شدن با اصول مربوط به آتش چیزی است که هر گردشگری به آن نیاز خواهد داشت.
 
 
 
اصول اولیه آتش

یکی از اصول مهم در تئوری آتش؛ آشنایی با عنوان ”مثلث آتش”است. مثلث آتش عنوانی فرضی است که به جهت فراموش نکردن چند عامل مهم ابداع شده است. اضلاع این مثلث شامل ماده سوختنی، حرارت و اکسیژن است. چنانچه یکی از این موارد را حذف کنیم آتش وجود خارجی نخواهد داشت. درست کردن یک آتش خوب بسته به نسبت مناسب ترکیب این موارد است که بسته به این کار، آتش بهتری خواهیم داشت.
 
انتخاب محل و آماده سازی

 1- قبل از درست کردن آتش ببینیم و فکرکنیم درباره:
    الف-  عوارض زمان و آب و هوای منطقه درست کردن آتش
     ب-   مواد و وسایل در دسترس
     ج-   زمان در دسترس برای  آماده سازی و روشن کردن آتش
     د-   چرایی روشن کردن آتش
 
 2- دنبال مکان خشکی بگردید که این شرایط را داشته باشد:
    الف- حفاظی در برابر باد باشد
    ب- مکان مناسبی برای زدن سرپناه باشد
    ج- حرارت را در جای مورد نظرتان به شما بدهد
    د- ترجیحا نزدیک به چوب یا مداد سوختنی دیگر باشد
 
محل انتخابی را از زوائد پاک کرده و تا شعاع 1 متری موادی که احتمال گسترش دادن آتش را دارند، بردارید. چنانچه زمان دارید؛ یک دیواره چوبی یا سنگی ایجاد کنید تا حفاظی در برابر باد، جرقه و ایجاد جهت ورد نیاز آتش باشد.

توجه: از سنگ های خیس و سنگ های متخلخل که احتمال ترکیدگی دارند استفاده نکنید.
 
دو نمونه از دیواره های آتش را می توانید در اشکال زیر ببینید:
 
 
 
یکی از مکان های ایمن و موثر برای ایجاد آتش؛ چاله آتش است. چاله آتش فضایی مناسب است که هم هوا به اندازه کافی به آتش می رسد و هم می توان آتش را در آن متمرکز نمود. اگر یک چاله آتش پیدا کردید؛ آدم خوش شانسی هستید چون فضای مناسبی برای آتش و غذا درست کردن پیدا کرده اید. برای درست کردن یک چاله آتش یا چاله ی داکوتا بایستی سوراخ بزرگی در زمین بکنید و چاله دیگری جهت ورود هوا ایجاد نموده و طبق شکل آتشی در چاله ایجاد کنید.
 
 
 
بستر چوب

تهیه آتش در مکان های برفی نیز یکی از مسائلی است که نیاز به بررسی و پیش بینی دارد. اگر در یک جای برفی بودید باید یک بستر چوبی مهیا کنید. درخت هایی به اندازه مچ دست براحتی شکسته می شوند. مطابق شکل آنها را بچینید و آتش را روشن کنید.
 
چیدمان چوب در مکان های پوشیده از برف را می توانید در شکل زیر ببینید:
 
 
 
افروختن آتش

برای افروختن آتش طرق مختلفی وجود دارند و این شما هستید که تشخیص می دهید که از کدام روش استفاده کنید.
 
خیمه سرخپوستی

دسته های چوب را به صورت خیمه و مخروطی شکل بچینید و مواد اولیه جهت روشن کردن را در وسط قرار دهید و آتش را روشن کنید. در این روش به مرور آتش توسط لایه های بیرونی چوب تغذیه می شود و برای چوب های تر هم شرایط را برای سوختن فراهم می کند.
 
 
تکیه گاهی

برای شروع، تکه چوب سبزی را با زاویه 30 درجه در زمین ثابت کنید. این زاویه در نقطه اتصال به زمین در جهت باد باشد. مواد آتش زا را در زیر آن قرار داده با چوب هایی روی آن را به صورت نشانداده شده در شکل بپوشانید. آتش را روشن کنید و به تناسب بر روی آن چوب ها را قرار دهید.
 
 
 
گودال تقاطعی

گودال متقاطعی به اندازه 30 سانتی متر و عمق 7.5 سانتی متر مطابق شکل ایجاد کنید. مواد آتش گیر اولیه را در چاله به صورت طولی انباره کنید. چوب ها را برروی آنها بگذارید. در این روش باد به صورت هدایت شده به سمت مرکز آتش هدایت می شود.
 
 
هرم

دو چوب به عنوان پایه بر روی زمین گذاشته و به صورت متقاطع بر روی آن چوب ها را بچینید، هر چه بالاتر؛ ردیف چوب ها هم کوچکتر. آتش را بالای چوب ها روشن کنید و دیگر فکر تغذیه آتش را هم نکنید. این روش برای روشن نگه داشتن آتش در شب مناسب است.
 
 
 
آتش افروها
 
کبریت

کبریتهای ضدآب به همراه داشته و در کیسه ضد آب از آنها نگهداری کنید. از سالم بودن قاب و بسته کبریت اطمینان حاصل کنید.
 
عدسی محدب

در روزهای صاف و آفتابی از این روش می توانید استفاده کنید. از عدسی دوربین دوچشمی، دوربین معمولی، قطب نما و بعضی از انواع ساعت ها می توان استفاده کرد.
 
 
روشها قدیمی

استفاده از سنگ چخماغ  و تیغه فولادی، کمان و مته، تسمه آتش و اره آتش بسیار ابتدایی بوده و به تجربه بالا احتیاج دارد، بنابراین از توضیح آن صرف نظر می کنیم.
 
نکات کاربردی

سعی کنید قادر به روشن کبریت در تمام شرایط جوی باشید. این کار به تمرین و ممارست احتیاج دارد.
 
1- در هوای سرد دور تا دور خودتان آتش روشن کنید نه یک آتش تنها.
2- در مناطق بدون درخت از علف ها، پشکل خشک حیوانات، پیه حیوانی، ذغال سنگ استفاده کنید.
3- صمغ درخت کاج در هوای مرطوب هم آتش می گیرد.
4- هیزم را کم کم به آتش اضافه کنید.
5- در منطقه کویری؛ پشکل حیوانات ممکن است سوخت منحصر به فرد شما را تشکیل دهد.
 
منبع: تبیــــــان
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, در ساعت 2:42 | |
شکار لحظه های بسیار خنده دار از سیاستمداران

 لطفا تا باز شدن كامل عكسها شكیبا باشید
در صورتی که عکس ها باز نمیشوند باید  گزینه Show Image یا Display images below را بزنید

شکار لحظه های بسیار خنده دار از سیاستمداران ، www.irannaz.com

 

شکار لحظه های بسیار خنده دار از سیاستمداران ، www.irannaz.com

شکار لحظه های بسیار خنده دار از سیاستمداران ، www.irannaz.com

شکار لحظه های بسیار خنده دار از سیاستمداران ، www.irannaz.com

شکار لحظه های بسیار خنده دار از سیاستمداران ، www.irannaz.com

شکار لحظه های بسیار خنده دار از سیاستمداران ، www.irannaz.com

 

 

شکار لحظه های بسیار خنده دار از سیاستمداران ، www.irannaz.com

 

شکار لحظه های بسیار خنده دار از سیاستمداران ، www.irannaz.com

شکار لحظه های بسیار خنده دار از سیاستمداران ، www.irannaz.com

شکار لحظه های بسیار خنده دار از سیاستمداران ، www.irannaz.com

 

 

شکار لحظه های بسیار خنده دار از سیاستمداران ، www.irannaz.com

شکار لحظه های بسیار خنده دار از سیاستمداران ، www.irannaz.com

فال و طالع بینی روز یکشنبه 25 دی

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, در ساعت 15:53 | |
مدل شنل و پالتو زنانه

پالتو زنانه قرمز

 عکس   مدل شنل و پالتو 2012

مدل پالتو طرحدار

 عکس   مدل شنل و پالتو 2012

 عکس   مدل شنل و پالتو 2012

پالتو پشمی زنانه

 عکس   مدل شنل و پالتو 2012


 



مدل شنل زنانه

 عکس   مدل شنل و پالتو 2012

 عکس   مدل شنل و پالتو 2012

 

 

----------------------------------------------

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, در ساعت 15:49 | |
رمان بعد از تو - جلد 1رمان بعد از تو - جلد 1

رمان بعد از تو - جلد 1 (فصل دهم)

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

 

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

 

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

"DeleAria Group www.delearia.com"  "DeleAria Group www.delearia.com"

"DeleAria Group www.delearia.com"  "DeleAria Group www.delearia.com"

"DeleAria Group www.delearia.com"  "DeleAria Group www.delearia.com"

"DeleAria Group www.delearia.com"  "DeleAria Group www.delearia.com"

 

 

 

تهیه و تنظيم از  ناهيد مدير دل آريا

nahidshiz@yahoo.com

 

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 24 دی 1390برچسب:, در ساعت 20:59 | |
مجله دكوراسيون مدرن منزل - شماره 5

ند پیشنهاد زیرکانه برای دکوراسیون زمستانی !

 

 

استفاده از رنگ‌های گرم، حرف اول را در دکوراسیون این فصل می‌زند.
 
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 24 دی 1390برچسب:, در ساعت 20:49 | |
پرتره های 3D

 

پرتره های 3D

 


چــِهره‌نِگاري يا پُرتره، کشيدن نقاشي يا گرفتن عکسي تکي از يک شخص است. اين کار مي‌تواند بر روي بوم نقاشي و يا کاغذ عکس باشد. چهره‌نگاري‌هاي فراواني از کسان گوناگون در موزه‌هاي جهان موجود است.

 

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 


 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 


 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

 

 

 

براي ذخيره كامل عكسها 202 را كليك كنيد

 

تهیه و تنظيم از  ناهيد مدير دل آريا

nahidshiz@yahoo.com

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 24 دی 1390برچسب:, در ساعت 20:47 | |
عینک آفتابی RayBan 2012 عینک آفتابی RayBan 2012 عینک آفتابی RayBan 2012 عکس عینک آفتابی RayBanعین

عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

عکس عینک آفتابی RayBanعینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

مدل عینک آفتابی ۲۰۱۲مدل عینک آفتابی 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

مدل عینک دودی
عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

عینک آفتابی RayBan 2012

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 24 دی 1390برچسب:, در ساعت 20:43 | |
«ثقيف» نام مسجدي است....

ثقيف

«ثقيف» نام مسجدي است. امام باقر عليه السلام در ضمن حديثي فرمود: «وقتي که قائم قيام کرد، به کوفه مي رود و چهار مسجد را در آنجا ويران مي نمايد. هر مسجدي که در زمين مشرف (بر خانه هاي مردم) باشد، ويران مي کند و راهها را وسيع مي نمايد». گويا منظور چهار مسجدي است که دشمنان اهلبيت عليهم السلام هر يک از آنها را براي تشويق به نام يکي از دشمنان يا شرکت کنندگان در خون امام حسين عليه السلام ساختند آنها عبارتند از: مسجد ثقيف (به نام مغيرة بن شعبه ي ثقفي) ، مسجد اشعث (به نام اشعث بن قيس، سر کرده ي منافقين) ، مسجد جُرير (به نام جرير بن عبدالله، مخالف امام علي عليه السلام) و مسجد سمّاک (به نام سمّاک بن مخزومه اسدي، از فرمانروايان جنگ صفّين)

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در شنبه 24 دی 1390برچسب:, در ساعت 16:43 | |
اربعین حسینی تسلیت باد

به یاد کربلا دل‏ها غمین است

دلا خون گریه کن چون اربعین است . . .

95360857967052825588 عکس و والپیپر اربیعن حسینی

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 23 دی 1390برچسب:, در ساعت 18:46 | |
دستور قهوه: بفرماييد اسپرسو
در خانه‌تان از قهوه لذت ببريد

 

 
تهیه قهوه اسپرسو به 2 روش سنتی و مدرن امكانپذیراست. در روش سنتی وسیله‌ای قوری مانند وجود دارد كه از 2‌بخش تشكیل شده است‌. برای استفاده، آن را از وسط با چرخش بازكرده‌، درون بخش زیرین آن‌كه یك مخزن به همراه فیلترفلزی است...
 

برترین مجله اینترنتی ایران

دانه قهوه قبل از عمل برشته شدن (Roasting) هیچ عطر و مزه‌ای ندارد و مدت زمان برشته شدن است كه رنگ و طعم دانه‌ها را تعیین می‌كند‌. برای این امر دستگاه‌ها و روش‌های مختلفی وجود دارد كه بتوان حرارت را به‌طور یكسان و مناسب به دانه‌های قهوه داد تا دانه‌ها یكسان رنگ بگیرند و عطر خود را آزاد كنند.

 


 

اول قهوه را برشته كنيد

 

یكی از روش‌هاي حرارت‌دادن به دانه‌هاي قهوه روش صنعتی برشته كردن است كه از دستگاه‌هایی بزرگ، هوشمند و گران‌قیمت استفاده می‌شود. در این دستگاه‌ها مخزنی استوانه‌ای شكل با سوراخ‌هایی ریز وجود دارد كه دانه‌ها را درون آن ریخته و با روشن شدن دستگاه، استوانه به چرخش در آمده و حرارت كه هم به‌صورت مستقیم و هم به‌صورت باد داغ است‌، دانه‌ها را یكسان برشته می‌كند.روش دیگری كه می‌توان دانه‌های قهوه را برشته كرد‌، روش سنتی برشته‌كردن است كه غالبا در كارگاه‌های كوچك یا در خانه‌ها انجام می‌گیرد و به این صورت است كه دانه‌ها را در ظرف تابه‌ای شكل درب دار ریخته و روی حرارت مانند گاز گذاشته و ظرف را به‌طور دائم تكان می‌دهند تا حرارت یكسان به دانه‌ها برسد و یكسان برشته شوند. مدت زمان تقریبی 20-18‌دقیقه است. درصورتی كه می‌خواهید خودتان این كار را در منزل امتحان كنید درنظر داشته باشید كه دانه قهوه، دانه‌ای روغنی است و اگر برشته كردن آن از كنترل شما خارج شود احتمال آتش سوزی وجود دارد. هم‌اكنون تازه‌ترین دانه قهوه را در دسترس دارید و می‌توانید آن را به روش‌های مختلفی آسیاب كرده و با دستگاه‌ها و وسایل گوناگون برای نوشیدن آماده كنید.

 


 

هر قهوه‌اي چگونه بايد آسياب شود

 

برای آسیاب‌كردن دانه‌ها روش‌های گوناگونی وجود دارد. به‌طور مثال اگر دانه‌های قهوه با رنگ قهوه‌ای روشن را آردی شكل آسیاب كنید، قهوه ترك خواهید داشت‌. توجه داشته باشید كه پودر قهوه ترك باید كاملا آردی شكل و بدون دانه درشت باشد.درصورتی كه می‌خواهید قهوه فیلتری Filter coffee ) یا قهوه فرانسه ( French coffee ) درست كنید، رنگ دانه‌ها قهوه‌ای ملایم باشد و در موقع آسیاب كردن دانه‌ها، پودر به دست آمده به شكل ماسه، ساحل است. برای استفاده دانه‌ها برای اسپرسو، رنگ دانه‌ها بايد قهوه‌ای مایل به سیاه باشد ولی نباید بسوزند و امتحان آن به این صورت است كه اگر یك دانه را بین دو انگشت خود فشار دهید نباید سریع شكسته و خرد شود. بعد از برشته كردن دانه های قهوه آن‌ها را به‌صورت ماسه ساحل آسیاب كنید و نوشیدنی خود را حاضر كرده و از آن لذت ببرید.

 




 
درخانه‌تان اسپرسو  بنوشيد

 

c سپس آن را روی حرارت مستقیم ولی ملایم گاز بگذارید تا قهوه بعد از چند دقیقه آماده شود. به این ترتیب شما نوشیدنی قهوه اسپرسویی كاملا به روش سنتی برای نوشیدن دارید. اما در روش صنعتی یا مدرن مراحل تهیه مقداری متفاوت است؛ دستگاه‌های مدرن اسپرسو در انواع صنعتی بزرگ و خانگی كوچك وجود دارد كه خود آن‌ها به 2 دسته دستی و تمام اتوماتيك تقسیم می‌شوند. بعد از این‌كه دستگاه را روشن كردید و گرم شد، دسته نگهدارنده قهوه را كه هلدر Holder نام دارد را از قهوه پر و خوب فشرده كنيد، در قسمت میانی دستگاه نصب كرده و دكمه مربوط به آن را روشن كنید تا با عبور آب داغ از میان قهوه فشرده شده، نوشیدنی اسپرسو با خامه‌ای كاراملی رنگ در دست داشته باشید‌.

 




 
قهوه اسپرسو   كن پانا

 

كن پانا به زبان ایتالیایی به معنی با خامه است. اسپرسو كن پانا یعنی اسپرسو با خامه كه طعمی لذیذ و جالب را به شما می‌دهد.

 

  • براي يك فنجان متوسط قهوه

 قهوه اسپرسو 150 میلی لیتر اسپری گل خامه یا خامه قنادی

 

  • دستور تهيه:

قهوه اسپرسو را تهیه كنید و فنجان را تا نیمه با قهوه اسپرسو پر كنید و مابقی فنجان را از خامه پر كرده و نوش جان كنید.

 




 
قـهوه آفـاگاتو

 

این قهوه تجربه‌ای متفاوت را به شما هدیه می‌دهد. دراین نوشیدنی، سرد و گرم را در كنار هم با طعمی دلچسب تجربه كنید.

 

  • براي يك فنجان متوسط قهوه

 قهوه اسپرسو 100 میلی لیتر

 

  • دستور تهيه:

قهوه اسپرسو را آماده كنید و یك اسكوپ (یك قاشق غذا خوری) بستنی وانیلی را درون فنجان بیندازید و قهوه داغ را روی آن بریزید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

 


 

آداب اسپرسوخوري

 

اسپرسو قهوه‌ای است كه در ایتالیا تعصب روی آن وجود داشته و نوشیدن آن آداب و رسوم خاص خود را دارد. فنجان قهوه به همراه یك لیوان كوچك آب سرو می‌شود. ابتدا یك جرعه آب را بنوشید تا هرگونه مزه‌ای در دهان شما كه از قبل وجود دارد از بین برود و سپس با یك قاشق قهوه‌خوری خامه روی سطح قهوه را جدا كرده و بخورید تا دهان شما آمادگی نوشیدن قهوه را پیدا كند. سپس یك جرعه دیگر آب میل كنید و بعد از آن نوشیدنی قهوه را نوش جان كنید و از آن لذت ببرید.

 

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

مجله اینترنتی برترین ها

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 23 دی 1390برچسب:, در ساعت 18:46 | |
حیوانات دورگه را بشناسید + عکس
 
حیوانات دورگه (هیبرید) حیواناتی هستند که حاصل جفت گیری دو حیوان متفاوت ولی با ژن نزدیک به هم می باشند.
 

برترین مجله اینترنتی ایران

به گزارش برترین ها حیوانات دورگه (هیبرید) حیواناتی هستند که حاصل جفت گیری دو حیوان متفاوت ولی با ژن نزدیک به هم می باشند.دو رگه‌ ها معمولاً بی جنسیت هستند و قادر به جفت گیری نمی‌باشند.

در اینجا شما را با تعدادی از جانوارن دورگه آشنا میکنیم.

 

گرگی  Wolfdog

گرگی یا به عبارت رایج تر "سگ گرگی" یکی از جانوران هیبریدی معروف و معمول است که حاصل جفت گیری سگ و گرگ می باشد. بیشترین جمعیت گرگی‌ها در ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کنند. شمار گرگی‌ها در این کشور در سال ۱۹۹۸ حدود ۳۰۰ هزار برآورد شده که برخی منابع آن را تا ۵۰۰ هزار بالا می برند. برای تولید گرگی معمولاً گرگ خاکستری را با سگی از نژادهای گرگ‌مانند (مثل ژرمن شپرد یا سیبرین هاسکی یا مالاموت آلاسکایی) جفت می‌کنند.

 


زِبـرویـد  Zebroid

زبرویدها جانورانی حاصل از جفت گیری یک گورخر (نر) با یک جانور دیگر از تیره اسبیان مانند اسب یا الاغ می باشد.

 


شیـبـَبر  Liger

شیببر (لایگر) جانوری دورگه میان شیر نر و ببر ماده است. شکل جسمانی آن مانند یک شیر بزرگ راه‌راه است. شیببر در طبیعت بسیار کمیاب است، چرا که مرز قلمروهای شیران و ببران به ندرت در یک مکان بر یک دیگر مطابق می‌شوند. در واقع، تنها جای باقی‌مانده که هر دو جانور را در بر می‌گیرد جنگل گیر در هندوستان است. افزون بر این، شیران گروهی زندگی می‌کنند حال آن که ببر جانوری گوشه‌گیر است.

رشد شیببر هم از شیر و هم از ببر بیش تر است. دلیل این نمود نداشتن ژن محدودکننده ی رشد است که در شیر ماده و در ببر نر قرار دارد. شیببر در طی عمر خود پیاپی رشد می‌کند و به نقطه‌ای می‌رسد که بدنش دیگر توان تحمل اندازه‌اش را ندارد.

 


ولفین  Wholphin

ولفین ها جانورانی دورگه حاصل از جفت گیری دلفین پوزه بطری Bottlenose Dolphin و نهنگ دندان کلفت False Killer Whale هستند.این جانور سومین جانور بزرگ جثه  گونه‌ی گروه دلفین‌های با پوزه منقار شکل است. آن‌ها در آب‌های معتدل و گرمسیری زمین زندگی می‌کنند و تنها در قطب‌ها دیده نمی‌شوند.

 



خرس قطبی خاکستری   Grolar (Grizzly + Polar) Bear

خرس گرولار Grolar یا خرس قطبی خاکستری گونه ای دیگر از حیوانات هیبریدی یا دورگه است. این جانور حاصل جفت گیری خرس خاکستری آمریکایی با خرس قطبی است.این خرسها اکثرا ظاهری شبیه به خرس قطبی دارند که دارای لکه های خاکستری است.این حیوان عقیم است و قادر به جفت گیری نمی باشد.

 



بیفالو  Beefalo



این جانور دو رگه از جفتگیری گاو خانگی Domestic Cattle و گاومیش کوهاندار آمریکایی Americon Bison پدید می آید. هدف اصلی از ترکیب نژاد و پرورش این جانور در صنعت گوشت های دامی است زیرا این نژاد دارای گوشت با کیفیت کم نظیریست که مورد توجه گله دارن آمریکایی قرار گرفته و ادغام نژاد شده است.





ساوانا  Savannah



این جانور گربه سان یکی از کم نظیر ترین گونه های هیبریدی در دنیاست. ای جانور حاصل جفت گیری گربه سانی وحشی خالدار با گوشهایی دراز به نام سِـروال Serval و گربه خانگی است.این حیوان ظاهری زیبا و جالب دارد.

 


قاطر  Mule

قاطر یا اَستَر حیوانی است که از جفت‌گیری اسب ماده و خر نر ایجاد می‌شود. قاطر یک گونه به حساب نمی‌آید زیرا توانایی تولید مثل را ندارد و برای به وجود آوردن قاطر دیگری باید حتماً یک اسب ماده را با یک خر نر آمیزش داد.این حیوان معمولاً به عنوان بارکش استفاده می‌شده‌است. جثهٔ قاطرها معمولاً از خرها برزگ تر بوده و سری بزرگ و کشیده با گوش‌های نسبتاً بلند دارد. توانایی جسمی و مقاومت آن در برابر بیماری‌ها به مراتب از خرها بیشتر است.

 



دزومو  Dzomo



این جانور که تنها در تبت ، مغولستان و بخشهایی از افغانستان وجود دارد و حاصل  جفتگیری "غژگاو" یا "یاک"  Yak با گاو خانگی می باشد.دزومو بسیار قوی هیکل تر و بزرگ جثه تر از یاک یا گاو خانگی می باشد که در بارگیری و کارهای کشاورزی از آن استفاده می شود.




باز نشر اختصاصی: مجله اینترنتی Bartarinha.ir


[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 23 دی 1390برچسب:, در ساعت 18:39 | |
گزارش تصویری از انفجار در پاکستان
 
مقام های پاکستانی با اعلام این خبر گفتند که این انفجار در بازاری در منطقه خیبر نزدیک مرز افغانستان صورت گرفته و علاوه بر این طی آن 50 نفر مجروح شدند.

گزارش تصویری از انفجار در پاکستان

گزارش تصویری از انفجار در پاکستان

گزارش تصویری از انفجار در پاکستان

گزارش تصویری از انفجار در پاکستان

تگ هاي مطلب:
براي اين مطلب هيچ تگي نوشته نشده است
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 23 دی 1390برچسب:, در ساعت 18:37 | |
عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

 

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا
عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

2

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

3

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

4

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا
عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

5

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

6

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

7

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

8

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

9

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

10

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

11

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

12

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا

13

عکسهای زیبا از یک کلیسای درختی در ایتالیا
 

تگ هاي مطلب:


براي اين مطلب هيچ تگي نوشته نشده است

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 23 دی 1390برچسب:, در ساعت 18:36 | |
جلوه‌هایی از مهر و محبت امام زمان - قسمت دوم

جلوه‌هایی از مهر و محبت امام زمان - قسمت دوم

 

"DeleAria Group www.delearia.com"

 

شاهد و مؤیّد این مدعا، روایتی است كه قطب راوندی، در خرایج آورده كه گفت:«جمعی از اهل اصفهان، از جمله ابوالعباس احمد بن النصر و ابو جعفر محمد بن علویه، نقل كردند كه: شخصی به نام عبدالرحمن، مقیم اصفهان شیعه بود. از او پرسیدند: «چرا به امامت حضرت علی النقی ـ علیه السّلام ـ معتقد شدی؟» گفت: «چیزی دیدم كه موجب شد من این چنین معتقد شوم. من مردی فقیر، ولی زباندار و پر جرأت بودم. در یكی از سال‌ها، اهل اصفهان مرا با جمعی دیگر برای شكایت به دربار متوكل بردند، در حالی كه بر آن دربار بودیم دستوری از سوی او بیرون آمد كه علی بن محمد بن الرضا ـ علیه السّلام ـ احضار شود. به یكی از حاضران گفتم: «این مرد كیست كه دستور احضارش داده شده؟» گفت: «او، مردی علوی است كه رافضیان، معتقد به امامتش هستند.»


سپس گفت: «چنین می‌دانم كه متوكل، او را برای كشتن احضار می‌كند.» گفتم: «از اینجا نمی‌روم تا این مرد را ببینم چگونه شخصی است؟» گوید: «آن گاه او، سوار بر اسب آمد و مردم از سمت راست وچپ راه، در دو صف ایستاده به او نگاه می‌كردند. هنگامی كه او را دیدم، محبتش در دلم افتاد. بنا كردم در دل برای او دعا كردن كه خداوند، شرّ متوكل را از او دفع كند، او، در بین مردم پیش می‌آمد و به كاكل اسبش نگاه می‌كرد، و به چپ و راست نظر نمی‌افكند، من در دل پیوسته برایش دعا می‌كردم. هنگامی كه كنارم رسید صورتش را به سویم گردانید. آن گاه فرمود: «خداوند، دعایت را مستجاب كند، و عمرت را طولانی، و مال و فرزندت را زیاد.»


از هیبت او، بر خود لرزیدم و در میان رفقایم افتادم. پرسیدند: «چه شد؟» گفتم: «خیر است». و به هیچ مخلوقی نگفتم.پس از این ماجرا، به اصفهان برگشتیم. خداوند، به بركت دعای او، راه‌هایی از مال بر من گشود، به طوری كه امروز، من، تنها، هزار هزار درهم ثروت در خانه دارم، غیر از مالی كه خارج از خانه، ملك من است، و ده فرزند دارا شدم، و هفتاد و چند سال از عمرم می‌گذرد. من، به امامت این شخص معتقدم كه آن چه در دلم بود، دانست و خداوند، دعایش را درباره‌ام مستجاب كرد.»[1]


می‌گویم: ای خدرمند! نگاه كن چگونه امام هادی ـ علیه السّلام ـ دعای این مرد را پاداش داد به این كه در حق او دعا كرد به آن چه دانستی، با این كه در آن هنگام او از اهل ایمان نبود، پس آیا چگونه درباره‌ی حضرت صاحب الزمان ـ علیه السّلام ـ فكر می‌كنی؟ به گمانت اگر برایش دعا نمایی، او دعای خیر در حقت نمی‌كند، با این كه تو از اهل ایمان هستی؟ نه! سوگند به آن كه انس و جن را آفرید، بلكه آن جناب برای اهل ایمان دعا می‌كند، هر چند كه خودشان از این جهت غافل باشند، زیرا كه او، ولیّ احسان است.


در تأیید آن چه در این جا ذكر شد، یكی از برادران صالح، برایم نقل كرد كه آن حضرت ـ علیه السّلام ـ را در خواب دیده، آن حضرت، به او فرمودند:


«من، برای هر مؤمنی كه پس از ذكر مصائب سید الشهداء در مجالس عزاداری، دعا كند، دعا می‌كنم.»
از خداوند، توفیق انجام دادن این كار را خواهانیم كه البته او، مستجاب كننده‌ی دعاها است.[2]


7ـ آمین بر دعاهای دوستداران خود

امام مهدی ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ برای دعاهای ما «آمین» می‌گوید. امام امیر المؤمنین ـ علیه السّلام ـ به زُمَیْله می‌فرماید: ای زمیله! هیچ مؤمنی نیست كه بیمار شود، مگر این كه به مرض او مریض می‌شویم، و اندوهگین نشود مؤمنی، مگر این كه به خاطر اندوه او، اندوهگین گردیم، و دعایی نكند مگر این كه برای او آمین گوییم، و ساكت نماند مگر این كه برایش دعا كنیم.[3]


8ـ نامه (به شیخ مفید، سید ابوالحسن اصفهانی و...)

«إنّه قد أذن لنا فی تشریفك بالمكاتبه. هذا كتابنا إلیك أیّها الأخ الولی.»
«هذا كتابنا بإملائنا و خطّ ثقتنا. هذا كتاب إلیك... ولا تظهر علی خطنا الذی سطرناه.»[4]
«ارخص نفسك و اجعل مجلسك فی الدهلیز و اقض حوائج الناس، نحن ننصرك»؛
«خودت را برای مردم ارزان كن و در دسترس قرار بده، محل نشستنت را در دهلیز خانه‌ات انتخاب كن، تا مردم، سریع و آسان، با تو ارتباط داشته باشند و حاجت‌های مردم را برآور. ما، یاریت می‌كنیم.»[5]


9ـ عیادت

داستان‌های متعددی از عیادت حضرت حجت ـ عجل الله تعالی فرجه الشریف ـ از دوستداران خود در كتاب‌ها نوشته شده است. از جمله‌ی آنها عیادت حضرت، از حاج ملا عباس تربتی و حاج سید عبدالله رفیعی است.[6]


10ـ تشییع

حضرت، در تشییع جنازه‌ی برخی دوستداران مخلص خود، شركت می‌كند. در این مورد، نمونه‌های فراوانی است:
ـ حضرت آیت الله امامی كاشانی، در جلسه‌ی سوم مجلس ختمی كه در «مسجد اعظم قم»، از طرف اساتید حوزه‌ی علمیه‌ی قم برگزار شده بود، در سخنرانی خود فرمودند: یكی از افرادی كه مورد وثوق است و گاهی اخباری را در دسترسم قرار می‌دهد، گفت: «به منظور شركت در تشییع جنازه‌ی حضرت آیت الله العظمی گلپایگانی ـ رحمه الله علیه ـ از تهران به قم رفتم و به مسجد امام حسن مجتبی ـ علیه السّلام ـ رسیدم. در آنجا به دو نفر از اصحاب حضرت حجت، أرواحنا فداه، برخورد كردم. آنان به من گفتند: «امام زمان ـ علیه السّلام ـ در مسجد امام حسن عسكری ـ علیه السّلام ـ تشریف دارند، برو آقا را ملاقات كن.» با عجله، خودم را به مسجد امام حسن عسكری ـ علیه السّلام ـ رساندم و وارد مسجد شدم. در آن هنگام اذان ظهر را گفته بودند. من، متوجه شدم كه حضرت، با سی نفر از اصحاب، مشغول نماز هستند. اقتدا كردم. بعد از نماز، حضرت فرمودند: «ما، از همین جا تشییع می‌كنیم...». از مسجد خارج شدیم و دنبال جمعیت، با آقا رفتیم تا به صحن رسیدیم.»[7]


ـ مرحوم آیت الله سید محمد باقر مجتهد سیستانی، پدر آیت الله العظمی حاج سید علی سیستانی، دامت بركاته، در مشهد مقدس، برای آن كه به محضر امام زمان ـ علیه السّلام ـ شرفیاب شود، ختم زیارت عاشورا را چهل جمعه، هر هفته در مسجدی از مساجد شهر آغاز می‌كند.


ایشان می‌فرمود: «در یكی از جمعه‌های آخر، ناگهان، شعاع نوری را مشاهده كردم كه از خانه‌ای نزدیك به آن مسجدی كه من در آن مشغول به زیارت عاشورا بودم، می‌تابید. حال عجیبی به من دست داد و از جای برخاستم و به دنبال آن نور، به در آن خانه رفتم. خانه‌ی كوچك و فقیرانه‌ای بود كه از درون آن، نور عجیبی می‌تابید. در زدم. وقتی در را باز كردند، مشاهده كردم كه حضرت ولی عصر امام زمان ـ علیه السّلام ـ، در یكی از اتاق‌های آن خانه، تشریف دارند و در آن اتاق، جنازه‌ای را مشاهده كردم كه پارچه‌ای سفید روی آن كشیده بودند.


وقتی كه من وارد شدم و اشك ریزان سلام كردم، حضرت، به من فرمودند: «چرا این گونه به دنبال من می‌گردی و این رنج‌ها را متحمل می‌شوی؟! مثل این باشید (اشاره به آن جنازه كردند) تا من به دنبال شما بیایم.» بعد فرمود: «این، بانویی است كه در دوره‌ی بی‌حجابی (دوران رضا خان پهلوی)، هفت سال از خانه بیرون نیامد تا مبادا نامحرم او را ببیند.»![8] و [9]


11ـ دفع بلا
«أنا خاتم الأوصیاء و بی یدفع الله عزّوجلّ البلاء عن أهلی و شیعتی»؛
«من، آخرین وصیّ‌ام و خداوند، به واسطه‌ی من بلا را از اهل و شیعیان من دور می‌سازد.»[10]
داستان انار، نمونه‌ای از برطرف شدن بلا به واسطه‌ی امام زمان ـ علیه السّلام ـ است.


ـزمانی كه شهر بحرین در تصرف غربی‌ها بود، شخصی را به حكومت آنجا گماشتند تا موجب آبادی بیشتر بحرین شود و بهتر بتواند به وضع مردم رسیدگی كند. این حاكم، مردی ناصبی بود و وزیری داشت كه تعصبش از وی بیشتر بود.


آن وزیر نسبت به مردم بحرین كه دوستدار اهل‌بیت ـ علیهم السّلام ـ بودند، بسیار دشمنی می‌نمود و برای نابودی و ضرر زدن به آنها حیله‌ها می‌كرد. یك روز وزیر در حالی كه اناری در دست داشت، نزد حاكم رفت و انار را به او داد. حاكم دید بر روی پوست انار چنین نوشته شده است:


«لا اله الا الله، محمد رسول الله، ابوبكر و عمر و عثمان و علی خلفاء رسول الله» حاكم وقتی كه به دقت به آن نگریست، دید این عبارت به طور طبیعی در پوست انار نوشته شده است و ساخته‌ی دست بشر نمی‌باشد و از این نظر در شگفت ماند! حاكم به وزیر گفت: این دلیل روشن و برهان محكمی بر ابطال مذهب شیعیان است، نظر تو در این باره چیست؟ وزیر گفت: این جماعت، متعصب بوده و منكر دلایل هستند. امر كن كه آنها را حاضر كنند و این انار را به آنها نشان بده، اگر پذیرفتند و به مذهب ما در آمدند كه شما ثواب فراوان برده‌اید و چنانچه نپذیرفتند و همچنان بر گمراهی خود باقی ماندند، آنها را در قبول یكی از سه چیز مخیر كن: یا حاضر شوند كه با ذلت و خواری مثل یهود و نصارا جزیه بدهند، یا جوابی برای این دلیل بیاورند، یا این كه مردان آنها كشته شوند و زنان و بچه‌هایشان اسیر و اموالشان مصادره شود. حاكم، رأی وزیر خود را مورد تحسین قرار داد و بزرگان شیعه را احضار كرد، انار را به آنها نشان داد و گفت: اگر جواب قانع كننده‌ای نیاورید یا باید كشته شو و زنان و بچه‌هایتان اسیر و اموالتان ضبط شود، یا همچون كفار جزیه بپردازید. آنها چون انار را دیدند، سخت شگفت زده شدند و در آن حال، نتوانستند جواب شایسته‌ای بدهند.


پس از چند لحظه بزرگان شیعه به حاكم گفتند: سه روز به ما مهلت بده، تا جوابی كه مورد پسند واقع شود، آماده كنیم و گرنه هر طور كه خواستی میان ما حكم كن.

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 23 دی 1390برچسب:, در ساعت 1:4 | |
فوتبالیست های سال دنیا از سال ۱۹۹۱ تا امروز (+عکس)



لوتار ماتئوس (۱۹۹۱)
تاریخ تولد: ۲۱ مارس ۱۹۶۱ / پست: هافبک / بازی‌های ملی: ۱۵۰ بازی برای آلمان / باشگاه‌ها: بوروسیا مونشن‌گلادباخ، بایرن مونیخ، اینتر میلان، نیویورک مترو استارز
 
مارکو فان باستن (۱۹۹۲)
تاریخ تولد: ۳۱ اکتبر ۱۹۶۴ / پست: مهاجم / بازی‌های ملی: ۵۸ بازی برای هلند / باشگاه‌ها: آژاکس آمستردام، آ ث میلان
 

روبرتو باجو (۱۹۹۳)
تاریخ تولد: ۱۸ فوریه ۱۹۶۷ / پست: هافبک / بازی‌های ملی: ۵۶ بازی برای ایتالیا / باشگاه‌ها: آ ث فیورنتینا، یوونتوس تورین، آ ث میلان، اف ث بولونیا، اینتر میلان، برشا کالچیو
 
روماریو (۱۹۹۴)
تاریخ تولد: ۲۹ ژانویه ۱۹۶۶ / پست: مهاجم / بازی‌های ملی: ۷۱ بازی ملی برای برزیل / باشگاه‌ها: ایندهوون، اف ث بارسلونا، فلامنگو ریو د ژانیرو، اف ث والنسیا، السد قطر، اف ث میامی
 
جرج وه‌آ (۱۹۹۵)
تاریخ تولد: اول اکتبر ۱۹۶۶ / پست: مهاجم / بازی‌های ملی: ۶۰ بازی برای لیبریا / باشگاه‌ها: موناکو، پاریس سن ژرمن، آ ث میلان، چلسی، منچستر سیتی، المپیک مارسی، الجزیره
 
ریوالدو (۱۹۹۹)
تاریخ تولد: ۱۹ آوریل ۱۹۷۲ / پست: هافبک / بازی‌های ملی: ۷۴ بازی برای برزیل / باشگاه‌ها: دپورتیوو لاکرونیا، اف ث بارسلونا، آ ث میلان، اولمپیکوس آتن، بونیودکور، موگی میریام برزیل
 
لوئیس فیگو (۲۰۰۱)
تاریخ تولد: ۴ نوامبر ۱۹۷۲ / پست: هافبک / بازی‌های ملی: ۱۲۷ بازی برای پرتغال / باشگاه‌ها: اسپرتینگ لیسبون، اف ث بارسلونا، رئال مادرید، اینتر میلان
 
رونالدو (۱۹۹۶، ۱۹۹۷ و ۲۰۰۲)
تاریخ تولد: ۲۲ سپتامبر ۱۹۷۶ / پست: مهاجم / بازی‌های ملی: ۹۸ بازی برای بزریل / باشگاه‌ها: کروزیرو، پی اس وی ایندهوون، اف ث بارسلونا، اینتر میلان، رئال مادرید، آ ث میلان
 
زین‌الدین زیدان (۱۹۹۸، ۲۰۰۰ و ۲۰۰۳)
تاریخ تولد: ۲۳ ژوئن ۱۹۷۲ / پست: هافبک / بازی‌های ملی: ۱۰۸ بازی برای فرانسه / باشگاه‌ها: آ اس کن، بوردو، یوونتوس تورین، رئال مادرید
 
رونالدینیو (۲۰۰۴ و ۲۰۰۵)
تاریخ تولد: ۲۱ مارس ۱۹۸۰ / پست: هافبک / بازی‌های ملی: ۹۳ بازی برای برزیل / باشگاه‌ها: پورتو آلگره، پاریس سن ژرمن، اف ث بارسلونا، آ ث میلان
 
فابیو کاناوارو (۲۰۰۶)
تاریخ تولد: ۱۳ سپتامبر ۱۹۷۳ / پست: دفاع / بازی‌های ملی: ۱۳۶ بازی برای ایتالیا / باشگاه‌ها: ناپل، پارما، اینتر میلان، یوونتوس تورین، رئال مادرید، الاهلی امارات
 
کاکا (۲۰۰۷)
تاریخ تولد: ۲۲ آویل ۱۹۸۲ / پست: هافبک / بازی‌های ملی: ۸۲ بازی برای برزیل / باشگاه‌ها: اف ث سائو پائولو، آث میلان، رئال مادرید
 
کریستیانو رونالدو (۲۰۰۸)
تاریخ تولد: ۵ مه ۱۹۸۵ / پست: هافبک / بازی‌های ملی: ۸۷ بازی برای پرتغال / باشگاه‌ها: اسپرتینگ لیسبون، منچستر یونایتد، رئال مادرید
 
لیونل مسی (۲۰۰۹، ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱)
تاریخ تولد: ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ / پست: مهاجم / بازی‌های ملی: ۶۶ بازی برای آرژانتین / باشگاه‌ها: اف ث بارسلونا
 
سه نامزد سال ۲۰۱۱
این بار هم سه ستاره برای رقابت نهایی برگزیده شده‌اند که هر سر در لیگ فوتبال اسپانیا توپ می‌زنند: لیونل مسی، جادوگر آرژانتینی بارسلونا (وسط)، کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره‌ی پرتغالی رئال مادرید (چپ) و ژاوی مغز متفکر تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا (راست).
 

... و باز هم مسی
در مراسمی که روز دوشنبه (۹ ژانویه/ ۱۹ دی) در شهر زوریخ سوئیس برگزار شد، لیونل مسی برای سومین بار پیاپی بعنوان بهترین فوتبالیست سال انتخاب شد.
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در جمعه 23 دی 1390برچسب:, در ساعت 1:2 | |
لکسوس جدید رونمایی شد +عکس

 

لکسوس یکی از مهیج ترین رونمایی خودروهای جدید را در نمایشگاه خودرو دیترویت خواهد داشت .

لکسوس جدید رونمایی شد +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «عصر خودرو» این خودروساز به تازگی تصاویری از مدل مفهومی جدید را که قصد دارد در این نمایشگاه ارایه کند منتشر کرد.

لکسوس جدید رونمایی شد +عکس

لکسوس مفهومی LF-LC یک خودرو شگفت انگیز است که چشمان هر بیننده ای را خیره خواهد کرد.

لکسوس جدید رونمایی شد +عکس

بنا بر گزارش ها مدل تازه یک خودرو هیبریدی خواهد بود اما هنوز جزییات بیشتری درباره قدرت و عملکرد آن اعلام نشده است هرچند که لکسوس این محصول شگفت انگیز را یک خودرو هیبریدی پیشرفته معرفی کرده است که لذت رانندگی و بهره وری سوخت را ارایه می کند.

لکسوس جدید رونمایی شد +عکس

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این مدل منحصر به فرد لکسوس باید تا برگزاری این نمایشگاه منتظر ماند.

منبع:یک در یک

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 17:7 | |
وقتی سگ با بز ازدواج کنه همینه دیگه

[تصویر: 25265038217228092108.jpg]

»واي چه خوشمله«[تصویر: nish.gif][تصویر: (268).gif][تصویر: (268).gif][تصویر: (268).gif][تصویر: (268).gif][تصویر: (268).gif]وقتی سگ با بز ازدواج کنه همینه دیگه

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 17:2 | |
تازه ترین اثر استاد فرشچیان با عنوان "ستایش " عصر روز پنچ شنبه در کاخ موزه سعدآباد رونمایی شد.


 

 

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 16:58 | |
عکسهای نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011


عکسهای  نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011
عکسهای  نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011


عکسهای  نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011


عکسهای  نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011


عکسهای  نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011


عکسهای  نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011



عکسهای  نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011





عکسهای
نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011


عکسهای  نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011


عکسهای  نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011


عکسهای  نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011


عکسهای  نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011
عکسهای  نمایـشگاه خـودرو تـوکیـو 2011
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 16:56 | |
گل 500 ام استقلال توسط گوران یرکوویچ...

http://fcesteghlal.ir/UserFile/NewsImage/64.JPG

تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل داماش گیلان در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، صدرنشینی خود را تحکیم کرد.

تیم فوتبال استقلال روز سه شنبه در ورزشگاه عضدی رشت با تک گل "گوران یرکوویچ" از سد میزبان خود گذشت. تیم داماش گیلان که در دیدار رفت و در ورزشگاه آزادی مقابل آبی پوشان تهرانی تن به شکست داده بود، این دیدار را با اندیشه جبران آن شکست آغاز کرد و استقلال را تحت فشار قرار داد اما درخشش سیدمهدی رحمتی مانع از فروپاشی دروازه صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد.

استقلالی‌ها در ادامه از زیر فشار حریف خارج شدند و در دقیقه 37 با گل یرکوویچ، خرید زمستانی خود، از داماش پیش افتادند. این بازیکن صرب که در بازی با سپاهان عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود به نمایش گذاشته بود، توپ ارسالی مجتبی جباری را وارد دروازه داماش کرد. این تک گل سه امتیازی، پانصدمین گل آبی‌پوشان در لیگ برتر بود.اسماعیل شریفات در دقیقه 43 این دیدار به دلیل شبیه سازی در محوطه جریمه از سوی علیرضا فغانی کارت زرد دریافت کرد.

داماش در نیمه دوم توپ و میدان را در اختیار گرفت اما موفق نشد از موقعیت‌هایی که به دست آورد بهره ببرد و در نهایت در این دیدار خانگی شکست خورد. این دومین شکست مهدی تارتار، سرمربی جدید داماش به حساب می‌آید.

استقلال با این پیروزی 40 امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر تحکیم کرد

مظلومی: بازیکنان ما باید گلادیاتور باشند/حضور کرار در فینال برایم مهم نیست

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با این فشردگی مسابقات بازیکنان ما باید گلادیاتور باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس پرویز مظلومی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل داماش گیلان در نشست خبری گفت: داماش خیلی خوب بازی کرد. ما هم با این زمین مشکل داشتیم با این حال در نیمه دوم بازی را کنترل کردیم چون راهی جز این نداشتیم. داماش در نیمه دوم کاملا احساسی بازی کرد و به سانترهای بلند روی آورد در حالی که ما دو مدافع قد بلند داشتیم. خسرو حیدری و میلاد میداودی را به خاطر اینکه ریسک نکنیم بازی ندادیم اما سه امتیاز سخت را در رشت گرفتیم.

وی گفت: سازمان لیگ باید تقویم بازی‌هایش را با فیفا و AFC هماهنگ کند. در صورت پیروزی مقابل ذوب آهن باید با یک تیم عربستانی بازی کنیم. تیم‌های ژاپن و کره با آغاز لیگ قهرمانان آسیا لیگشان شروع می شود ولی ما در کوران مسابقات هستیم با این شرایط بازیکنان ما باید گلادیاتور باشند.

مظلومی با اشاره به اردوی تیم ملی عنوان کرد: کی‌روش استراحت خود را کرده و بعد از چند ماه آمده و 12 روز اردو می‌خواهد. اینگونه به باشگاه‌ها فشار می‌آید و سازمان لیگ هم مقصر نیست زیرا می‌خواهد خواسته‌های سرمربی را برآورده کند تا تیم ملی نتیجه بگیرد. تنها راهش این است که ما با تقویم آسیا هماهنگ شویم. لیگ 16 تیمی برای ما ایده‌آل بود. لیگ 18 تیمی به ما ضربه می‌زند نمی‌دانم چه کسانی تیم را 18 لیگی کرده‌اند.

سرمربی استقلال در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: ما به دنبال جذب یک مهاجم جدید هستیم.

مظلومی همچنین در مورد جذب علوی اظهار داشت: این بازیکن شاگرد من بوده و باشگاه آن را جذب کرده است.

مظلومی در مورد صحبت‌های یکی از مسئولان شاهین بوشهر در مورد خودش که با شاهین قرارداد داخلی بست و بعد به استقلال رفت و همچنین جام حذفی گفت: من در آن زمان با کنگانی مدیرعامل باشگاه شاهین صحبت کردم و به او گفتم گزینه اول من استقلال است. برای صحبت‌هایی که در این برنامه انجام دادند متأسفم. صحبت‌های خوبی در مورد من انجام نشد در جام حذفی هم هر لحظه که اعلام کنند حاضریم که بازی کنیم. هر چند در مورد انتقال کرار به شاهین توافق‌هایی صورت گرفته با این حال برایم مهم نیست کرار در فینال بازی کند یا نه.

دانلود گل هاي استقلال در اين لينك (تاجيها)

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 16:50 | |
5 بازیکن به پرسپولیس پیوستند
5 بازیکن به پرسپولیس پیوستند

۱۳۹۰ شنبه ۱۷ دي
بازدید : 3594
کد خبر : 22193



قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: «اجازه خودسری به برخی افراد نمی دهیم.»


نسخه مناسب چاپ

به گزارش جام نیوز، جمشید زارع درباره وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: «در تعطیلات نیم فصل 5 بازیکن جذب کردیم که این افراد را کمانی بازیکن زیر 23 سال فولاد، قدمی بازیکن تیم فوتبال نوجوانان ایران، هوشیار دروازه بان تیم شهرداری یاسوج، مهدوی کیا و ایمون زاید تشکیل می دهند. با حضور دنیزلی هم کار طبق برنامه جلو می رود. امیدواریم پس از گذشت همان مدتی که او پس از بازی مقابل ملوان گفت تیم به شرایط مطلوب برسد.»
وی درباره وضعیت علیرضا حقیقی گفت: «حقیقی در چند روز آینده به اردوی رابین کازان در ترکیه می رود. مقدمات این کار هم فراهم شده است. روز سه شنبه به ترکیه می رود تا کارش انجام شود. ضمن اینکه من هم او را همراهی خواهم کرد.»
زارع درباره وضعیت لیدرهای پرسپولیس اظهار داشت: «در سه ماه و اندی که در پرسپولیس هستیم جلسات متعددی با این ها داشته ایم. به آنها گفتیم که در جامعه بحث هایی درباره رفتار شما هست. باشگاه پرسپولیس 50 سال قدمت دارد. به آنها خاطرنشان کردیم که تا به امروز هر چه بوده تمام شده و از امروز دیگر به عنوان کمیته هواداران بحث را جلو خواهیم برد.»
وی افزود: «اجازه خودسری را به این افراد نخواهیم داد. آنها باید تابع مقررات باشگاه باشند و تمکین کنند. برای ما شخصیت افرادی که با آنها می خواهیم کار کنیم مهم است.»

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 16:44 | |
10 برند معروف جهان
10 برند معروف جهان

۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۱ دي
بازدید : 521
کد خبر : 22270



نوشابه کوکاکولا گازدار در بیش از 200كشور جهان به فروش می رسد، كوكاكولا شناخته شده ترین نام تجاری در جهان و دومین كلمه شناخته شده زبان انگلیسی است. ارزش این نام تجاری 67میلیارد دلار تخمین زده می شود.


نسخه مناسب چاپ

 نام های تجاری معروف جهان كه برخی از آنها طی دوره هایی نزدیك به نیم قرن، مسیر ترقی را طی كرده اند امروزه در بازار كالا و خدمات جهانی جایگاه ویژه ای دارند و شاید هیچ كشوری نتواند خود را صاحب اصلی آن بداند، زیرا همه ی مردم جهان آن برند را از آن خود می دانند.

1. گوگل: شرکت اینترنتی گوگل از سال 1998 فعالیت های خود را رسما آغاز کرده و در زمینه جستجوی اینترنتی و تبلیغاتی پرمصرف ترین برند جهان است. در آمد گوگل بین آوریل تا ژوئن 2011 از مرز 51/2 میلیارد دلار گذشت.


2. اپل: بزرگترین تولید کننده سخت افزار های نوین و دارای افتخار طراحی صحیح محصولات است. استیو جابز موسس، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سابق اپل شعار فکر متفاوت را دنبال می کرد و ارائه محصولات گوناگونی مانند، آیفون، آیفون 4 اس، آی تویز، آی لایف، آی مک، آی پاد و ... اپل را به دومین برند پرفروش در جهان تبدیل کرده است.


3. مایکروسافت: بزرگترین شرکت ارائه نرم افزار رایانه ای در جهان بوده که به انتشار کتاب و محصولات چند رسانه ای و ارائه خدمات پست الکترونیکی مشغول است. بیل گیتس بنیانگذار مایکروسافت ثروتمند ترین مرد جهان می باشد.


4. آمازون: وب سرویس های آمازون مجموعه ای از خدمات را از طریق اینترنت به مشتریان ارائه می دهد. خدماتی مانند سرویس های محاسباتی و ریانشی EC2، ذخیره سازی S3، تحویل محتوا، پایگاه داده، تجارت الکترونیک پرداخت و صدور صورت حساب همگی موجب ارتقا چند برابری سود آمازون و افزایش محبوبیت آن در میان مشتریان شده است.


5. کوکاکولا: نوشابه کوکاکولا گازدار در بیش از 200كشور جهان به فروش می رسد، كوكاكولا شناخته شده ترین نام تجاری در جهان و دومین كلمه شناخته شده زبان انگلیسی است. ارزش این نام تجاری 67میلیارد دلار تخمین زده می شود.


6. بی ام و: راننده ای پیدا نمی شود كه در آرزوی داشتن یكی از پیشرفته ترین مدل های بی ام و نباشد. بی ام و مالك كمپانی های رولز رویس و مینی در آلمان است و "با لذت برانید" را شعار فروش خود قرار داده است.


7. مك دونالد: بزرگترین فروشگاه زنجیره ای غذاهای فوری در جهان می باشد و گفته می شود روزانه 64میلیون مشتری در 119 كشور دارد. مك دونالد از سال 1940كار خود را آغاز كرده است.


8. وال مارت: یك شركت زنجیره ای مواد خانگی و غذایی بوده و از نظر سطح درآمد بزرگترین شركت جهان قلمداد می شود.


9. اچ پی: با نام كامل هولت- پاكارد یك شركت آمریكایی حوزه اطلاعات فن آوری و تولید كننده نرم افزار، لپ تاپ و قطعات كامپیوتری است.


10. آی بی ام: نام اختصاری شركت ماشین آلات بین المللی كسب و كار است. آی بی ام تولید كننده و فروشنده نرم افزار، سخت افزار است و خدماتی مانند زیرساخت، میزبانی وب، فن آوری نانو و رایانه بزرگ ارائه می دهد.

منبع: عصرایران

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 16:42 | |
چندش آورترین رستوران
چندش آورترین رستوران

۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۱ دي
بازدید : 615
کد خبر : 22273



رستوران توالتی به شیوه ای گفته میشود که به روی صندلی توالت فرنگی نشسته و غذا از داخل کاسه دستشویی سرو می شود


نسخه مناسب چاپ

نیک صالحی : چینی ها به تقلید از اولین رستوران توالتی که در تایوان مورد استقبال قرار گرفت به ساخت جدیدترین رستوران توالتی اقدام کردند و در نظر دارند آن را در نقاط مختلف جهان توسعه دهند.

 

 آپلود سنتر

 آپلود سنتر

 آپلود سنتر
به گزارش نیک صالحی رستوران توالتی به شیوه ای گفته میشود که به روی صندلی توالت فرنگی نشسته و غذا از داخل کاسه دستشویی سرو می شود و از دستمال توالت به عنوان دستمال سفره استفاده میکنید. در کل تمام تجهیزات دستشویی به جای آشپزخانه استفاده می شود.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 16:41 | |
شهید احمدی روشن دقایقی پس از ترور

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 16:38 | |
انفجار تروریستی صبح امروز تهران
انفجار تروریستی صبح امروز تهران

۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۱ دي
بازدید : 1337
کد خبر : 22279



این خودرو سه سرنشین داشته که یک نفر از آنها به اسم مصطفی احمد روشنی، فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف است بر اثر این انفجار به شهادت رسیده است.این انفجار در ساعت 8:20 دقیقه صبح امروز 21 دی ماه و در سالگرد شهادت مسعود علی‌محمدی، دانشمند هسته‌ای رخ داد است.


نسخه مناسب چاپ

 

صبح امروز انفجار مهیبی در مقابل دانشگاه علامه طباطبایی رخ داد .
به گزارش البرز نیوز، صبح امروز ساعت 8:20دقیقه بمبی در خودرویی مقابل درب دانشگاه علامه طباطبایی منفجر شد که بر اساس انفجار بمب یک نفر کشته ودوتن زخمی شدند.
هم اکنون خودروهای آتش نشانی در حال خاموش کردن این انفجار هستند.
اخبار تکمیلی از انفجار میدان کتابی 

 ساعت ۸:۳۰ صبح امروز یک خودرو پژو ۴۰۵ به دلایل نامعلومی منفجر شده‌است.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از میزان تلفات و همچنین خسارت ناشی از این حادثه مشخص نیست اما برخی از شاهدان عینی عنوان کرده‌اند یک ‌موتورسیکلت با چسباندن یک بمب مغناطیسی به یک دستگاه پژو ۴۰۵ در خیابان سیدخندان ابتدای خیابان گل نبی این خودرو را منفجر کرد.

‌این خودرو سه سرنشین داشته که یک نفر از آنها به اسم مصطفی احمدی روشن کشته شده و دو نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

هویت فرد شهید در انفجار صبح امروز مشخص شد

یک دانش آموخته دانشگاه صنعتی شریف در بر اثر انفجار در خودروی خود کشته شد.

محمد شریف خانی - مدیرروابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف با تایید این خبر گفت: مصطفی احمدی روشن دانش آموخته سال 77 رشته شیمی دانشگاه صنعتی شریف صبح امروز کشته شد.

انفجار خودروی این فارغ التحصیل شریف در میدان کتابی خیابان گل نبی رخ داده است.

منبع: نیک صالحی

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 16:36 | |
سایت سفارت ایران در سوئیس؛ شاهکاری عجیب در نوع خود (+عکس)
سایت سفارت ایران در سوئیس؛ شاهکاری عجیب در نوع خود (+عکس)

۱۳۹۰ يکشنبه ۱۸ دي
بازدید : 12498
کد خبر : 22228



مشرق - بی‌شک باید نام و آدرس الکترونیکی سفارت ایران در سوییس را به عنوان یکی از عجایب عصر اینترنت به شمار آورد.


نسخه مناسب چاپ

در سایت سفارت ایران در سوییس که آدرس آن http://iranembassy.ch است، می‌توانید با بی‌آلایش بودن کامل آن آشنا شوید. آنقدر این سایت به دور از هرگونه زرق برق دنیوی و در راستای بهینه‌سازی مصرف اینترنت و پهنای باند است که در نگاه اول فکر می‌کنید که اشتباهاً وارد یک سایت دیگر شده‌اید. اما نه! آدرس کاملاً درست است.

سایت

  برای اینکه با ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سایت آشنا شوید می‌توانید به مائل زیر توجه کنید.


· شنیدن سرود ملی کشورمان:

طبیعتاً پرچم و سرود ملی هر کشوری در سفارت‌خانه آن کشور نقش مهم و کلیدی دارد. اگر شما خواهان شنیدن سرود مقدس ملی کشورمان، ایران، هستید کافیست که بر روی کلمه الله در قسمت پایین و راست صفحه کلیک کنید تا بدون هیچ‌گونه مشکلی شما را به سایت یوتیوب هدایت کرده و در آنجا یک کلیپ تصویری همراه با سرود ملی کشورمان برای‌تان پخش کند.

طراح سایت حتماً با خود فکر کرده که «خوب، این چه کاریست که بخواهیم زحمت بیخودی کشیده و پول بیت‌المال را حرام کنیم و یک کلیپ تصویری و یا حتی صوتی در سایت بارگزاری کنیم. الحمدالله که همگی مردم جهان به یوتیوب دسترسی دارند و این سایت هم مخصوص بارگزاری انواع و اقسام فیلم و کلیپ تصویری است. ما هم می‌رویم و سرود ملی خود را در آنجا آپلود کرده و سپس مراجعه‌کنندگان عزیز را به آنجا انتقال می‌دهیم تا علاوه بر شنیدن سرود ملی، بدانند که ما در عرصه سایبری نیز در حد جهانی و لالیگا کار می‌کنیم و به هیچ‌وجه میدان را رها نکرده و آن را به امان خدا و در اختیار دشمنان خود قرار نداده‌ایم.»

· شماره تماس بخش‌های مختلف:

در قسمت پایین و چپ سایت نیز یک سری شماره تلفن دیده می‌شود که در طراحی آنها نیز ذوق و سلیقه خاصی به خرج داده شده است. طراح سایت در این قسمت سعی کرده تا با استفاده از رنگ‌های مختلف و گل‌منگولی کردن شماره‌ها، ذوق و مهارت هنری خود را به رخ مراجعه‌کنندگان بکشد.

در این قسمت هنگامی که موشواره خود را به روی آدرس و شماره تماس سفارت می‌برید، امکان کلیک کردن بر روی آن برای شما مهیا می‌شود. فکر می‌کنید که با کلیک بر روی آن چه اتفاقی می‌افتد؟ با کلیک بر روی آن یک پنجره دیگر باز می‌شود و .... شما مجدداً به همان صفحه‌ای که بوده‌اید بازمی‌گردید. احتمالاً طراح سایت با خود تصور کرده است که «ممکنه مراجعه‌کنندگان از امکان ریلود یا همان بارگزاری مجدد صفحه برخوردار نباشند. پس بهتره که دست به یک نوآوری و ابتکار زده و امکان ریلود را خودمان برای آنها در سایت فراهم کنیم تا بدین طریق یک در دنیا و صد در آخرت ثواب کرده باشیم.»

· آشنایی با جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی ایران:

مسلماً یکی از کاربردهای سفارت‌خانه‌ها دیپلماسی عمومی و آشنا ساختن مردم جهان با جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی آن است. برای آشنا شدن با جاذبه‌های گردشگری و اماکن تاریخی ایران کافیست که بر روی عبارتی با همین مضمون واقع در بالای صفحه کلیک کنید. البته جا دارد حداقل در اینجا از طراح سایت تشکر کرد که با کلیک بر روی عبارات فارسی و یا انگلیسی شما به سایت جامع گردشگری ایران هدایت می‌شوید.

اما نکته‌ای که باید حتماً توجه داشت این است که شما باید حتماً بر روی عبارات فارسی یا انگلیسی موجود کلیک کنید و اگر خدایی‌نکرده دستتان بلغزد و اشتباهی بر روی تصویر زیرین آن یعنی تصویر میدان آزادی و پرچم ایران کلیک کنید، شما به سایتی با نام «سفردوستان کاشان» انتقال داده می‌شوید که آن هم از کار افتاده است!

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:47 | |
شکایت ایران درپی ترور شهید احمدی روشن
شکایت ایران درپی ترور شهید احمدی روشن

۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۱ دي
بازدید : 315
کد خبر : 22278



سخنگوی وزارت خارجه با محکومیت ترور شهید احمدی روشن به سکوت معنادار غرب در حذف فیزیکی دانشمندان هسته‌ای کشور اشاره و تصریح کرد: این روش‌های غیرانسانی را پیگیری و به سازمان‌ها و مسئولان مربوطه شکایت می‌کنیم.


نسخه مناسب چاپ

رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت خارجه کشورمان، در گفت‌‌و‌گو با خبرگزاری فارس، در خصوص ترور شهید مصطفی احمدی ‌روشن، این ترور را در سالگرد شهادت علیمحمدی و نخبگان هسته‌ای کشور و با همان شیوه‌ صورت‌ گرفته، نشانگر اصرار رژیم صهیونیستی با حمایت برخی از کشورهای غربی به ویژه مقامات آمریکایی در متوسل شدن به شیوه‌های غیر انسانی تروریستی به منظور متوقف کردن فعالیت‌های هسته‌ای صلح‌آمیز کشور عنوان کرد.

وی با محکوم کردن اینگونه اقدمات غیرانسانی و جنایات ضد بشری، خطاب به سازمان‌های بین‌المللی و مراجع زیربط رسیدگی به مسائل تروریستی و نقض حقوق بشر گوشزد کرد تا به مسئولیت خود در قبال اینگونه اقدامات و جنایات عمل کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: سکوت معنادار کشورهای غربی و حامیان رژیم صهیونیستی در قبال حذف فیزیکی دانشمندان هسته‌ای کشورمان می‌تواند به معنای همراهی غیرمستقیم و یا احساس اطمینان رژیم صهیونیستی از عدم مقابله جدی توسط سایر کشورها با اینگونه اقدامات تروریستی تلقی شود.

مهمان‌پرست با تأکید بر احقاق حقوق ملت ایران در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، تصریح کرد: ما در راه دستیابی به پیشرفت و توسعه کشور از دانش‌ها و علوم پیشرفته استفاده خواهیم کرد.

*روش‌های زشت غیرانسانی و بی تأثیر
 
سخنگوی وزارت خارجه با بیان اینکه انجام این روش‌های زشت غیرانسانی را در ایجاد مانع برای حرکت ملت بزرگ ایران، بی تأثیر می‌دانیم، گفت: ضمن پیگیری و شکایت به سازمان‌ها و مسئولان مربوطه، افکار عمومی مردم دنیا را نسبت به ادعای دروغین حامیان حقوق بشر و مدعیان مقابله با تروریسم روشن کرده و با تبیین این جنایات، عاملان این اقدامات و کشورهای حامی آنها را در مقابل افکار عمومی مردم دنیا قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم تروریستی باید در مقابل ملت‌های مستقل دنیا پاسخگو بوده و مسئولیت این اقدامات را پذیرا باشند.

سخنگوی وزارت خارجه ادامه داد: بین موانع غیرقانونی و فشارهای غیر منطقی در جهت مقابله با بهره‌مندی کشورمان از دانش هسته‌ای در راستای اهداف صلح‌آمیز و انتشار اسامی دانشمندان هسته‌ای کشور و ترور و حذف فیزیکی آنها ارتباط مستقیمی وجود داشته و همه کسانی که در این مسیر نقشی ایفا کرده‌اند در مقابل این جنایات مسئولند.

منبع: تابناک

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:45 | |
دستگیری عاملان قتل جوان ميوه فروش
دستگیری عاملان قتل جوان ميوه فروش

۱۳۹۰ دوشنبه ۱۹ دي
بازدید : 2671
کد خبر : 22238



عاملان جنايت در يک ميوه فروشي و دو تن از اعضاي اصلي باند اغفال و فراري دادن دختران جوان در مشهد دستگير شدند.


نسخه مناسب چاپ

عاملان جنايت در يک ميوه فروشي و دو تن از اعضاي اصلي باند اغفال و فراري دادن دختران جوان در مشهد دستگير شدند.

افرادي که به يک مغازه ميوه فروشي در مشهد حمله ور شده و ۲ برادر را با ضربات چاقو و تبر مجروح کرده و يکي از آنان را به قتل رسانده بودند توسط کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي دستگير شدند.

سرهنگ بيدمشکي رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در اين رابطه گفت ماموران دايره جنايي پليس آگاهي در ۳۰ مهرماه امسال با دريافت خبري مبني بر درگيري و قتل دو برادر در يک ميوه فروشي واقع در بولوار انديشه بلافاصله در محل حضور يافتند.با حضور ماموران در محل و بررسي صحنه جرم و تحقيقات اوليه مشخص شد، چهار نفر ناشناس به مغازه ميوه فروشي حمله ور شده و ضمن درگيري با دو برادر که ۲۴ و ۳۴ سال سن داشته اند، هر دو آنان را با ضربات چوب، چاقو و تبر مورد ضرب و جرح قرار داده و با خودرو پرايد متواري شده اند.

وي تصريح کرد: در پي اين درگيري مجروحان به بيمارستان رضوي منتقل شدند و تحت مداوا قرار گرفتند که بعد از گذشت ۳۵ روز برادر بزرگ تر به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.کارآگاه بيدمشکي ادامه داد: در پي اين حادثه ماموران پليس آگاهي تحقيقات وسيعي را براي شناسايي متهمان فراري آغاز کردند و با استفاده از اطلاعات به دست آمده و سرنخ هاي موجود موفق شدند هر ۴ نفر ضارب و قاتل را شناسايي کنند.بيدمشکي افزود: با شناسايي متهمان هماهنگي هاي قضايي انجام شد و در يک عمليات غافلگيرکننده ساعت ۷ و ۳۰ دقيقه صبح ۱۷ دي ماه عاملان جنايت و درگيري دستگير شدند.

شايان ذکر است متهمان با اعتراف به ضرب و جرح و درگيري با اين دو برادر، با تشکيل پرونده به مقام قضايي معرفي شدند.

منبع: خراسان

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:44 | |
اولین انسان در جهان که نه زن است و نه مرد!
اولین انسان در جهان که نه زن است و نه مرد!

۱۳۹۰ سه شنبه ۲۰ دي
بازدید : 8011
کد خبر : 22252



یک بریتانیایی ادعا کرده است که جنسیت خاصی ندارد و به این ترتیب قرار است به عنوان اولین انسانی اعلام شود که به طور رسمی هیچ جنسیت مرد یا زنی ندارد.
 


نسخه مناسب چاپ

نیک صالحی- موری می ولبی 48 سال با جنسیت مذکر به دنیا آمد ، اما در سال 1990 و در سن 28 سالگی دست به عمل تغییر جنسیت زد.
اما این تغییر جنسیت نیز او را راضی نکرد و به همین دلیل می ولبی تصمیم گرفت هیچ جنسیت مشخصی نداشته باشد.به این ترتیب این فرد 48 ساله قرار است به طور رسمی به عنوان اولین انسانی شناخته شود که هیچ جنسیت مشخصی ندارد.
می ولبی در سن 7 سالگی به استرالیا مهاجرت کرد.مقامات رسمی آن‌جا بعد از آن‌که پزشکان نتوانستند جنسیت بدن این فرد را به طور دقیق مشخص کنند تصمیم گرفتند دسته بندی جدیدی به نام بدون جنسیت اضافه کنند تا بتوانند او را در این دسته قرار دهند.
می ولبی در این باره می‌گوید : مفهوم مذکر یا مونث بودن برای من معنی ندارد.بنابراین من تصمیم گرفتم که هیچ جنسیت خاصی نداشته باشم.گفته می‌شود افراد زیادی هستند که از این که جنسیت خاصی نداشته باشند استقبال می‌کنند.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:41 | |
مرگ ۲۸ ایرانی در آب‌های اندونزی
مرگ ۲۸ ایرانی در آب‌های اندونزی

۱۳۹۰ سه شنبه ۲۰ دي
بازدید : 3664
کد خبر : 22256



مریم علیزاده، یکی از مسافران این لنج است که خبر غرق شدن مسافران آن، در هیچ رسانه‌ای منتشر نشد. این زن 37ساله که از حادثه جان سالم به‌در برده بود، روز گذشته وقتی برای شکایت از قاچاقچیان انسان در دادسرا حاضر شد، به قاضی آقایی دادیار شعبه سوم دادسرا گفت: من در این حادثه 2 کودکم را از دست دادم و خود به طرز معجزه آسایی نجات یافتم و حالا خواهان رسیدگی به پرونده‌ام هستم.


نسخه مناسب چاپ

روزنامه همشهری نوشت:با گذشت بیش از 3هفته از غرق شدن لنج حامل 260 مسافر ایرانی، افغانی و پاکستانی در آب‌های اندونزی، افشای راز غرق شدن یک لنج دیگر با 75 مسافر ایرانی، پرونده جدیدی را پیش روی دادیار جنایی و پلیس قرار داد. این لنج آبان ماه امسال راهی استرالیا بود که به‌علت زیاد بودن مسافران غرق شد و 28 نفر از مسافران، جان باختند.

26 آذرماه، خبری روی خروجی خبرگزاری‌های خارجی قرار گرفت که از غرق شدن یک لنج با 260 مسافر در آب‌های اندونزی حکایت داشت. وقتی مشخص شد که مقصد این لنج استرالیا بوده و 130 نفر از مسافران آن ایرانی بوده‌اند، خبر به رسانه‌‌های داخل کشور راه یافت و جنجال زیادی به‌وجود آورد.

بررسی‌ها نشان می‌داد که مسافران این لنج، اتباع ایرانی، افغانی و پاکستانی بوده‌اند که قصد داشته‌اند از طریق قاچاقچیان به استرالیا بروند اما قربانی این حادثه شوم شده‌اند. با گذشت بیش از 3هفته از این حادثه، در حالی که هنوز از سرنوشت 90 مسافر این لنج 3طبقه هیچ خبری نیست، صبح روز گذشته 2زن جوان به شعبه سوم دادیاری در دادسرای جنایی پایتخت رفتند و با شکایت از قاچاقچیان انسان، از جزئیات غرق شدن لنج دیگری که حامل 75 مسافر ایرانی بود پرده برداشتند؛ لنجی که در آبان ماه سال‌جاری از اندونزی، راهی استرالیا شده بود اما در اقیانوس واژگون شد و 28مسافر ایرانی، جان خود را از دست دادند.

سفر شوم

مریم علیزاده، یکی از مسافران این لنج است که خبر غرق شدن مسافران آن، در هیچ رسانه‌ای منتشر نشد. این زن 37ساله که از حادثه جان سالم به‌در برده بود، روز گذشته وقتی برای شکایت از قاچاقچیان انسان در دادسرا حاضر شد، به قاضی آقایی دادیار شعبه سوم دادسرا گفت: من در این حادثه 2 کودکم را از دست دادم و خود به طرز معجزه آسایی نجات یافتم و حالا خواهان رسیدگی به پرونده‌ام هستم.

وی در تشریح حادثه گفت: 2سال پیش شوهرم فوت کرد و مرا با 2فرزند تنها گذاشت. وضعیت خوبی نداشتم. از اطرافیانم شنیده بودم که بچه‌هایم را می‌توانم به خارج از ایران ببرم تا در آنجا تحصیل کنند. به همین خاطر یک شبه تصمیم گرفتم با پول‌هایی که پس انداز کرده بودم، بار سفر را ببندم و همراه فرزندانم به خارج از ایران بروم.

وی ادامه داد: از دیگران شنیده بودم افرادی در حوالی یکی از میدان‌های جنوب تهران هستند که شرایط را برای سفر به خارج از کشور مهیا می‌کنند. به همین خاطر به آنجا رفتم و با یکی از این افراد که بعدها متوجه شدم قاچاچی انسان هستند، آشنا شدم. با پرداخت 11هزار و 500 دلار به وی، برگه‌ای از او گرفتم و قرار شد به اندونزی بروم و با استفاده از این برگه و کمک دوستان آن مرد، راهی استرالیا شوم. 11مهر ماه بود که به همرا دخترم مهدیه 13ساله و پسرم مهدی 9ساله با هزینه خودم بلیت هواپیما خریدم و راهی اندونزی شدیم. فقط یک شب در هتل بودیم و در آنجا با رابطی که مرد قاچاقچی به من معرفی کرده بود آشنا شدم. او ما را به آپارتمان کوچکی در منطقه‌ای از جاکارتا برد. در آنجا ایرانی‌های زیادی بودند و هر 20 نفر در یک آپارتمان زندگی می‌کردند.

این زن گفت: 28روز در آنجا بودیم تا اینکه صبح 9آبان، همراه 11نفر دیگر از کسانی که در آن آپارتمان نگهداری می‌شدند، سوار یک ون شدیم و به سمت ساحل رفتیم. چند ساعتی طول کشید تا به ساحل رسیدیم. بعد از آن سوار یک قایق موتوری شدیم و به سمت لنج رفتیم. ساعت حدود 2 بامداد 10 آبان ماه ‌همه مسافران از قایق به لنج منتقل شدند؛ لنجی فرسوده که فقط گنجایش 25 مسافر را داشت اما ما 75 نفر بودیم. وقتی اعتراض کردیم به ما گفتند هرکس مشکل دارد و نمی‌خواهد با این لنج سفر کند باید تا ساحل را شنا کند!

این زن ادامه داد: چاره‌ای نبود. همه سوار لنج شدیم. نیم ساعت بعد از حرکت، ناگهان لنج واژگون شد. صدای دختر و پسرم را می‌شنیدم که از من کمک می‌خواستند اما من کاری از دستم بر نمی‌آمد. آنها مرتب مرا صدا می‌زدند و من فقط شاهد غرق شدنشان بودم. مسافران دیگر هم به‌دنبال تکه‌های لنج بودند تا‌ نجات پیدا کنند. صحنه وحشتناکی بود. یکدفعه سرم به یک تکه چوب خورد و از حال رفتم. دیگر چیزی متوجه نشدم. وقتی چشمانم را باز کرد خودم را روی یک تکه چوب دیدم. زنده بودنم یک معجزه بود. همان موقع یک قایق ماهیگیری رسید. هوا روشن‌شده بود. ساعت حدودا 8 صبح بود. همه مسافرانی که زنده بودند سوار قایق شدند. من اما هر چه به‌دنبال بچه‌هایم گشتم، آنها را ‌ بین زنده‌ها نیافتم.

وی ادامه داد: ‌ بین جسدهایی که پیدا شد، اجساد بچه‌های من هم به چشم می‌خورد. یک هفته در بیمارستانی در جاکارتا بستری بودم. شوهر خواهرم برای کمک به من به اندونزی آمد. دولت اندونزی نفری 10میلیون می‌خواست تا جنازه‌های بچه هایم را تحویل دهد. شوهر خواهرم با پیگیری‌های زیاد سرانجام با پرداخت 9 میلیون تومان به دولت اندونزی جنازه‌ها را تحویل گرفت. 19آبان ماه بود که به ایران برگشتم، 2روز بعد هم جسد بچه‌هایم به ایران رسید و بعد از آن درگیر مراسم عزاداری بودیم تا اینکه در روزنامه‌ها خواندم که لنج دیگری بعد از حادثه‌ای که برای ما اتفاق افتاد، غرق شده و‌ تصمیم گرفتم از مرد قاچاقچی که میلیون‌ها تومان از من پول گرفت شکایت کنم.

باند زیرزمینی

دومین شاکی، زن 48ساله‌ای بود که دخترش در لنج مورد نظر حضور داشت و در این حادثه به کام مرگ رفت . وی نیز گفت: دخترم بهاره 27 ساله و دانشجوی گرافیک بود. دوستانش برای ادامه تحصیل به استرالیا رفته بودند. او هم از طریق یکی از دوستانش با مردی آشنا شد و با پرداخت 12 هزار دلار به او، قرار شد که ‌ به استرالیا برود. 

وی ادامه داد: دخترم در مدت کوتاهی که در اندونزی بود مرتب با من در تماس بود. حتی آخرین پیامکش را به‌عنوان یادگاری نگه‌داشته‌ام که به من خبر داد سوار لنج شده و به طرف استرالیا به راه افتاده اما این آخرین پیامکی بود که از او دریافت کردم. دخترم در حادثه غرق شدن لنج در آبان ماه جان باخت و من از مقصران مرگ دخترم و مرد قاچاقچی شکایت دارم و امیدوارم روزی که دستگیر شدند به اشد مجازات برسند.

دستور ویژه

قاضی آقایی دادیار شعبه سوم دادسرای جنایی تهران که رسیدگی به این پرونده را بر عهده دارد، گفت: پشت پرده این حادثه قاچاقچیانی هستند که به‌صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند و با گرفتن پول‌های میلیونی دست به قاچاق انسان‌ها می‌زنند که البته به‌نظر می‌رسد تعدادشان زیاد است، چرا که هریک از شاکیان در دام یک قاچاقچی گرفتار شده است. وی ادامه داد: تحقیقات ویژه پلیس امنیت برای شناسایی این قاچاقچیان ادامه دارد تا با دستگیری آنها زوایای پنهان این پرونده آشکار شود

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:41 | |
ازدواج مردی با سگ برای دور کردن شر
ازدواج مردی با سگ برای دور کردن شر

۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۱ دي
بازدید : 323
کد خبر : 22267



مرد خرافاتی در هند برای دور کردن بدی ها از خود و با نصیحت یک منجم، تصمیم گرفت با یک سگ ماده ازدواج کند.


نسخه مناسب چاپ
به گزارش جذاب نیوز به نقل از روزنامه الوطن چاپ کویت، "بی سیلفاکومار" 33 ساله معتقد است به دلیل اینکه سگی را با پرتاب سنگ کشته است هم اکنون می بایست با ازدواج با سگ، شر و بدی را از خود دور کند.

مراسم ازدواج این مرد هندی در ایالت تامیل برگزار شد و سگ عروس به نام "سیلفی" لباس نارنجی بر تن کرد و تمامی آداب و رسوم ازدواج را انجام دادند.

یکی از نزدیکان داماد گفت که امیدوار است وی با این اقدام، شر و بدی را از خود دور کند.
وی ادامه داد: "سیفاکومار" قبل از کشتن یک سگ ، از لحاظ جسمی کاملا قوی بود اما هم اکنون از حرکت دادن یک پای خود هم ناتوان است.

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:38 | |
دختر 26 ساله پیر شد
زن 26 ساله پیر شد

۱۳۹۰ چهارشنبه ۲۱ دي
بازدید : 618
کد خبر : 22284



با اینکه صورت این دختر علائم سالخوردگی به خود گرفته اما موها و بدن جوانی دارد.


نسخه مناسب چاپ

با اینکه صورت این دختر علائم سالخوردگی به خود گرفته اما موها و بدن جوانی دارد.

زن  26 ساله در کشور ویتنام با وجود جوانی، علائم سالخوردگی در چهره اش به وجود آمده است.

به گزارش جذاب نیوز به نقل از خبرگزاری ها، "فونگ" به تدریج علائم پیری را در صورت خود مشاهده کرده است.

او می گوید که چند سال پیش پس از خوردن غذای دریایی به شدت بیمار شد ولی پس از خوردن داروهای تجویزی پزشک، علائم سالخوردگی در وی به وجود آمد.

با اینکه صورت این دختر علائم سالخوردگی به خود گرفته اما موها و بدن جوانی دارد.

همسر این زن نیز گفته است که همچنان او را دوست دارد و پزشکان زیادی از کشورهای مختلف برای درمان این بیماری تلاش می کنند.
منبع: نیک صالحی
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:32 | |

"DeleAria Group www.delearia.com"

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, در ساعت 10:24 | |
لوکوی مسافر منتظر

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, در ساعت 16:13 | |
لوگوهای دوستان مسافر منتظر

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, در ساعت 15:57 | |
شاهکار شاهکارشاهکارشاهکارشاهکارشاهکارشاهکارشاهکارشاهکار


 

در خیابان این ها فریب تان ندهند! / عکس -www.javanha.ir

در خیابان این ها فریب تان ندهند! / عکس -www.javanha.ir

در خیابان این ها فریب تان ندهند! / عکس -www.javanha.ir

در خیابان این ها فریب تان ندهند! / عکس -www.javanha.ir

در خیابان این ها فریب تان ندهند! / عکس -www.javanha.ir

در خیابان این ها فریب تان ندهند! / عکس -www.javanha.ir

در خیابان این ها فریب تان ندهند! / عکس -www.javanha.ir

در خیابان این ها فریب تان ندهند! / عکس -www.javanha.ir

در خیابان این ها فریب تان ندهند! / عکس -www.javanha.ir

به اشتراک بگذارید...
[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, در ساعت 15:47 | |
عکسهایی از اتومبیل بوگاتی محمدرضا پهلوی عکسهایی از اتومبیل بوگاتی محمدرضا پهلوی

 
عکسهایی از اتومبیل بوگاتی محمدرضا پهلوی
 
عکسهایی از اتومبیل بوگاتی محمدرضا پهلوی
عکسهایی از اتومبیل بوگاتی محمدرضا پهلوی
 
عکسهایی از اتومبیل بوگاتی محمدرضا پهلوی

تگ هاي مطلب:

[+] نوشته شده توسط <

"امسافر منتظر"

> در چهار شنبه 21 دی 1390برچسب:, در ساعت 14:58 | |

درباره وبلاگ

بسم رب الحسین ◄سلام دوستان ◄از اینکه "وبلاگ ما" را انتخاب کردید متشکریم... ◄امیدواریم لحظات خوشی را با ما داشته باشید... ◄عزیزانی که دوست دارند در این وبلاگ عضو بشن ، کافیه در قسمت ورود اعضا عضو بشن یه دقیقه بیشتر وقتتون را نمیگیره ◄شرایط عضویت هم اینه که شما وبلاگ یا سایت فعالی داشته باشید... عکس خانم و آهنگی که خوانندش خانم باشه و قالبهای خانم دار نذارین ( لطفا") ◄پس وقت را از دست ندهید و به جمع ما بپیوندید...
آرشيو
مهر 1391
مرداد 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
بهمن 1389
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
مسافر منتظر
شقایق آنامیس
لينكستان
دکتر پروانه کاظمی
استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان استانداری همدان
کیفیت جهانی/ تنوع محصول/ قدرت خرید بالا
‏*‏‏*یا مهدی‏(عج‏)‏‏*‏‏*‏
پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق پاتوق
تبادل لینک اتوماتیک 1
تبادل لینک اتوماتیک
ستاره ی سهیل
السلام علیکم یا اهلبیت النبوة
ناگفته ها
پیشوای شیعیان
بیهوده متاز
موعودنامه أین الطالب بدم مقتول بکرببلا
دوازده امام
دولت کریمه امام زمان
نازنین زهرا (س)
پرسپولیسته
بهترین وبلاگ علمی و اموزشی
____________
تک برگی در سر برگ خاطره ها
چی توزی ه_______________اااااااااااااااا
بلوچ
تقرب به خدا "کد مداحی جهت وبلاگ"
فارس TV
ابزار جديد جعبه هاي صوتي براي وبلاگها و وبسايتها
اشتیاق دل
▄▀ وبلاگ شخصی مهندس محمدجواد میرزابیگی▀▄
ساخت بنر رایگان
تک نویس
بچه مثبت
پاسباد دفاع
محبان فاطمه (س)
دانلود مداحی از تمامی ذاکرین
خورشید
نمایندگی
افزایش رایگان آمار وبلاگ
خادم الشهدا
شيعه جنوب
مدرسه قرانی حضرت مریم (س)
بسیجیان حوزه 6
85-فتنه نیوز
84-قلب سلیم(تا زندهایم رزمنده ایم)
83-ܓܨܓܨ یارب این آدم خاکی تنهاست ܓܨܓܨ
82-یوسف زهرا 14
81-گنجينه ی واژگان پارسی
80-تسنیم
79-فروشگاه اینترنتی ارزان ایشاپ
78-صدای یک غریبه
77-نینوا
76-علقمه
75-گفتمان دینی
74-"منتظران ولی"
73-حقیقت پنهان
72-یا ابا صالح المهدی ادرکنی"بهتره بدونیم"
71-وبلاگ احمد امیدی
70-yashayish
69-اشعار پسری از پایتخت جهان
68-وبلاگ مریم پاپلی
67-زائرین پیاده ولایت عشق
66-گالري عكس هاي من
65-بردخون
64-جوانی در همین نزدیکی
62-متنوع ترین مطالب را در اینجا ببینید
61-لبیک یااباصالح(عج)
60-انتظار سبز
59- دل سوختگان حضرت رقیه (س)
58-سوختن پروانه ها در آتش
57-اسلاح اصلاحات
56-انتظار
55-تبدیل گچ به سیمان
54-مجله مجازی حقوق
53-..::: تفکـــــــــری زیبــــا :::..
52-مُتَرَصِّد
51-((امام علی(ع))
50-صدها بازدید کننده مجانی برای سایت و وبلاگ شما
48-..:::کلبه دختر پسرای عاشق پیشه:::..
47-دعاها و اذکار الهی
46-سبز علویان
45-خاکریز عشق
44-پایگاه فن آوری اطلاعات
43-گل لیلا
42-گل نرگس
41-علوم دامی دانشگاه شیراز ورودی 88
40-فان۹۸-دانلود رایگان اسمپر بلاگفا
39-مبل صفیر
-SMS36 / سرگرمی / اوقات فراغت / جوک
35-مهدویت
34-شیعه تولز
33-اباصالح
32-اجناس شگفت انگیز و ارزان
30-شهر مطلب
29-وبلاگ ائمه
28-سایت آگهی رایگان و نیازمندی های همدان
27-به سوی ظهور
26-کوفی مدعی
25-انجمنیها
24-یا حسین شهید
23-قلم دانش آموز
22-دختران با حجاب
21-چشم انتظارت
20-عاشقانه های من
19-وبلاگ هيئت فرهنگي مذهبي شهداي گمنام
18-چشم به راه
17-وبلاگ بچه های افغانی در ایران
16-حضرت آقا
15-خانه کتاب ایران (کالج کتابهای الکترونیکی و صوتی خانه کتاب) T I K B O O K
14-پایگاه اطلاع رسانی حوزه نت
13-اللهم عجل لولیک الفرج
( آنامیس )
11-منتظر
10-بازتاب مسجدسلیمان*بازتاب ایران*بازتاب خوزستان*بازتاب اندیکا*بازتاب لالی*بازتاب هفتکل
9-به نام خالق هستی ها
8-امام رئوف
7-دستنوشته های یک مانی ...
6-اشک بر حسین (ع)
5-گل هر آرزو
4-مرجع راهنما و لینک باکس های مذهبی
3-"کمیاب ترین های دنیای وبــــــ"
2-[گل]##گل بهاری##[گل]
1-رهروان ولایت
0-" ترجمه آنلاين متن انگليسي شما "
00-عكسهاي گل انار
000-یاران امام زمان
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

نی نی شکلک
یک کلیک تا " امام رضا "
بازی تراوین
.
فروش کارت شارز
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , mosafermontazer.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com